Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه مرتکبین جرایم خاص و خشن و اخلالگران در نظم و امنیت عمومی زیر ذره‌بین دستگاه قضایی قرار دارند گفت: مقابله سریع و قاطع با اراذل و اوباش در دستور کار استبه گزارش بلاغ،و به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علی صالحی در جلسه کمیته راهبردی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان هرمزگان، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را خط مقدم دستگاه قضایی در مبارزه با جرایم و برقراری امنیت پایدار برشمرد و اظهار داشت: تقویت نیروی انتظامی به معنای تقویت دستگاه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه، با بیان این مطلب که این  نیروی پر صلابت به عنوان ضابط عام دستگاه قضایی، توانسته دادگستری استان را به منظور احقاق حقوق عامه یاری کند، افزود: در نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی خدوم انتظامی و مجموعه دادگستری استان هرمزگان امنیت استان نسبت به گذشته ارتقاء یافته، مجرمان و متخلفین از اجرای نیات شوم و خرابکارانه خود پشیمان شده‌اند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان، در ادامه با اشاره به دغدغه ویژه مقام معظم رهبری(دام عزه العالی) و مسؤولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در خصوص موضوع قاچاق بیان داشت: رونق تولید در گرو مقابله با قاچاق است و مبارزه با قاچاق کالا، شرط پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی است و به منظور بسترسازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی، باید فضای اقتصادی کشور را  برای قاچاقچیان نا امن کرد و با برنامه‌ریزی دقیق و اتخاذ تمهیدات مناسب، ارتکاب قاچاق را به سمت افزایش ریسک‌پذیری به ضرر قاچاقچیان بر هم زد.

صالحی همچنین اضافه کرد: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های متولی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز به صورت منسجم و هماهنگ عمل کنند.

وی بر هم‌افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به منظور مقابله بی‌امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید کرد و خاطرنشان کرد: با  اتخاذ تمهیدات مناسب و تشریک مساعی میان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید گریزگاه‌های قاچاقچیان از نظارت‌های قانونی بسته شود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه مرتکبین جرایم خاص و خشن و اخلالگران در نظم و امنیت عمومی زیر ذره بین دستگاه قضایی قرار دارند اظهار داشت: مقابله سریع و قاطع با اراذل و اوباش در دستور کار است و دستگاه قضا از اقدامات امنیت آفرین پلیس در برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم حمایت می‌کند.

صالحی همچنین با اعلام این مطلب که عرصه بر هنجارشکنان فرهنگی و اقدام کنندگان بر خلاف عفت عمومی تنگ خواهد شد، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان با همکاری نیروی انتظامی در جهت  جلوگیری از هر نوع ساختار شکنی و  اقدام بر خلاف اخلاق و عفت جامعه از هیچ اقدام قانونی فروگزار نخواهد کرد.

 وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای هنجارشکنان و تبیین ارزش‌های اخلاقی و دینی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب، از جمله برنامه‌های درنظرگرفته شده در راستای فرهنگ سازی در این حوزه است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این مطلب که جلب اعتماد عمومی و افزایش رضایتمندی مردم باید مبنای همه عملکردها قرار بگیرد بیان کرد: با تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی رضایتمندی مردم بیشتر می‌شود و با افزایش رضایتمندی‌های سرمایه‌های اجتماعی نظام نیز افزایش می‌یابد.

گفتنی است، در جریان این جلسه، فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان و دیگر مسؤولین انتظامی، گزارشی از عملکرد، برنامه‌ها و دستاوردهای نیروی انتظامی استان هرمزگان ارائه کردند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی در مراسم معارفه رییس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: از زمانی که بار امانت این مسئولیت را به دوش گرفتیم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و انتظامی توانستیم برخی از مشکلات استان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دستگاه قضایی استان با همراهی معاونین و کارکنان صورت گرفته است گفت: داشتن برنامه و ساختار کارآمد با روحیه جهادی دو موضوع مهمی است که می‌توان برای حل مشکلات از آن بهره برد.

رئیس کل سابق دادگستری استان قزوین با بیان اینکه برخی از مشکلات موجود در استان قزوین به فعل و یا ترک فعل مدیران بازمی‌گردد، افزود: یکی از موضوعات چالشی در استان قزوین که دستگاه قضایی ورود پیدا کرد شرکت‌های خودرویی بود که در این بحث، ریسک ها را پذیرفتیم و با کمک شورای تامین این موضوع رو پیگیری و ساماندهی کردیم.

شعبانی اضافه کرد: در برخی موضوعات جلوتر از سیاست های قوه حرکت کردیم و در حوزه عفاف و حجاب جز استان‌های پیشرو و برتر در کشور بودیم.

گفتنی است در پایان این مراسم و با اهدا حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد و از خدمات و تلاش های علی شعبانی رییس کل پیشین دادگستری این استان تجلیل به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900680

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی