Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:30:50 GMT

افتتاح طرح‌های هفته دولت در بندکیاشهر و املش

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۲۱۸۶

افتتاح طرح‌های هفته دولت در بندکیاشهر و املش

رئیس بنیاد مسکن شهرستان آستانه اشرفیه عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای بهره برداری از طرح پنج کیلومتر راه آسفالت در روستاهای نقره ده ، نوبیجار محله ، محسن آباد و دستک، بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

علیرضا فلاح علیپور ادامه داد: آسفالت این راه های روستایی با استفاده از قیر رایگان و همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران صورت گرفته همچنین به مناسبت هفته دولت راه روستایی گورابجوار بخش مرکزی آستانه اشرفیه نیز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای آسفالت این راه روستایی به طول سه کیلومتر  و به مساحت ۱۱ هزار مترمربع، شش میلیارد ریال هزینه شده است.

بر اساس گزارشی دیگر از خبرنگار ایرنا ، به مناسبت هفته دولت احداث ساختمان و نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور  روستای نقره ده بخش بندرکیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه نیز به بهره برداری رسید.

به گفته رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان آستانه اشرفیه ؛ برای اجرای این طرح که از سال ۹۷ آغاز شده، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

حسین هاتف هدف از اجرای این طرح را تامین فشار آب و جلوگیری از قطعی آب عنوان و اضافه کرد: با راه اندازی این دیژل ژنراتور دو هزار خانوار روستاهای نقره ده بالا و پایین ، لاکوژده ، محسن آباد، دهسر و نبی دهکاء و یک شهرک صنعتی نقره ده تحت پوشش قرار می گیرند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هر ثانیه ۱۰ لیتر آب در این سیستم به صورت فیزیکی تصفیه می شود، افزود: تعداد دو حلقه چاه نیز در این ایستگاه نصب شده است.

به گفته هاتف یک هزار و ۸۰۰ مشترک روستایی تحت پوشش اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان آستانه اشرفیه قرار دارند ضمن آنکه تمامی ۱۰۵ روستای این منطقه از نعمت آب شرب بهره مند هستند.

بهره برداری از ۱۸ پروژه عمرانی و کشاورزی در املش

به گزارش خبرنگار ایرنا ۱۸ پروژه عمرانی و کشاورزی با دو میلیارد و ۴۴۴میلیون تومان اعتبار در املش افتتاح شد.

اولین پروژه های افتتاحی در شهرستان املش ۱۱  پروژه بنیاد مسکن شامل آسفالت راه روستایی، دیواره بتنی، گابیون بندی و آب روی بتنی در روستاهای باغ محله نرکه، هردو آب ،پیلدره، دعوی لات، جورکاسر، شندربالنگه، بالا محله نرکه، لگموج، حاجی آباد، استدکلایه و کشکلایه بخش مرکزی بود.

همچنین پروژه آبرسانی به روستای یوسف آباد البرز بخش مرکزی املش با صرف اعتبار ۳۷۲ میلیون تومان و برخورداری ۱۸۷ نفربه بهره برداری رسید.

دیگر پروژه های افتتاحی؛ بتنی کردن انهار کشاورزی با صرف اعتبار ۹۷۲ میلیون تومان برای ۲۳۲ هکتار شالیزار و مزرعه پرورش و تولید زالوی طبی در روستای پیلدره بخش مرکزی با تولید سالانه ۵۴ هزار قطعه و صرف اعتبار یکصدمیلیون تومان بود.

شهرستان های آستانه اشرفیه و املش در شرق گیلان قرار دارند.

۷۲۹۱/۷۲۸۷/۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت گیلان آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد

ایسنا/هرمزگان عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون در استان هرمزگان آغاز شد.

ظهر امروز هفتم اردیبهشت مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ‌زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه‌خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به‌منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولدسازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره‌برداری سریع از این پروژه تأکید و تصریح کرد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت چهار ماه احداث شود و در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار