Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی، از افزایش پنج درصدی اهدای خون مردم استان سمنان با اجرای پویش نذر خون از ابتدای ماه محرم تا کنون خبردادو گفت: پویش نذر اهدای آگاهانه خون تا اربعین شهادت امام حسین (ع) ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« اسفندیارعزیزی» در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پویش نذر اهدای آگاهانه خون تا اربعین شهادت امام حسین (ع) ادامه دارد گفت: افرادی که تاکنون به دلیل ازدحام مراجعه‌کنندگان موفق به شرکت در پویش نذر و اهدای خون نشده اند، می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این پویش به سامانه نوبت‌دهی به نشانی اینترنتی http://Nobatdehi.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ibto.ir و یا به صورت حضوری به پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان سمنان مراجعه کنند.

 

مدیرکل انتقال‌خون استان سمنان تصریح کرد:علاقه‌مندان شرکت در پویش نذر اهدای خون در شهرستان سمنان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ در روز‌های فرد و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ در روز‌های زوج و در شهرستان شاهرود، دامغان و گرمسار از ساعت ۸ تا ۱۳ هر روز به مراکز و پایگاه‌ها برای اهدای خون نظر مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای پویش نذر خون ویژه ماه‌های محرم و صفر، یک هزار و ۳۳۲ نفر به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کردند اضافه کرد: از این تعداد یک هزار و ۶۲ نفر از مراجعه‌کنندگان موفق شدند خون اهدا کردند.

 

عزیزی افزود: بیشترین گروه خونی اهدا شده در استان سمنان در پویش نذر خون امسال A و O مثبت بود.

 

مدیرکل انتقال‌خون استان سمنان ،هدف از اجرای پویش نذر خون را تامین نیازهای ذخایر خونی استان در قالب نیت خیرخواهانه شهروندان در ماه های محرم و صفر بیان کرد.

 

وی در مورد دریافت پلاسمای خون اهداکنندگان نیز گفت: متقاضیان اهدای پلاسما نیز می‌تواند در قالب مشارکت در پویش نذر خون پلاسمای خون خود را اهدا کنند.

 

عزیزی افزود: دریافت پلاسمای خون بدین‌صورت است که فقط پلاسمای خون اهداکننده دریافت می‌شود و گلبول‌های و پلاکت خون به فرد اهداکننده بازخواهد گشت.

 

مدیرکل انتقال‌خون استان سمنان اهدای خون توسط مردم را ریشه در اعتقادات دینی و مذهبی عنوان کردوافزود: از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا پایان مرداد امسال ۶۲ هزار  ۱۸۲ نفر به مراکز انتقال خون استان سمنان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۰ هزار نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا عاشورای حسینی ماه محرم عزاداری محرم شیراز نماز ظهر عاشورا محرم عزاداری امام حسین ع محرم حسینی ویژه ماه های محرم و صفر افزایش پنج درصدی پویش نذر اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان

مرادی‌نسب معاون آموزش ابتدایی سمنان گفت: والدین برای نام‌نویسی فرزندان کلاس اولی های خود از نیمه‌ اردیبهشت ۱۴۰۳ به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به این‌که دستورالعمل ثبت‌نام مدارس دوره ابتدایی، اواسط اردیبهشت از سوی وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود، ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول نیز از ۱۵ اردیبهشت به‌صورت سامانه‌ای آغاز خواهد شد و والدینی که دارای فرزند شش‌سال تمام هستند بایست در موعد مقرر ثبت‌نام به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم‌های ثبت نام، مدرسه مورد نظر خود را انتخاب و پیش‌ثبت نام را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان