Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح ۶۸۶ طرح محرومیت زدایی روستاهای استان خراسان شمالی در روستای پیربز اظهار کرد: بنده روستایی هستم و در یک روستای بسیار محروم به دنیا آمدم و زندگی کرده ام؛ درس خواندم و بزرگ شدم. درد روستاییان را تجربه کرده‌ام، می دانم و سختی روستا را تجربه کرده‌ام و به حضور در جمع شما افتخار می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه جهاد امروز ما عمران، آبادانی و سازندگی کشور است، گفت: دشمن می‌خواهد مردم ما را فقیر و کشورمان را ضعیف نگه دارد و اینگونه بداند، اما ما اجازه نمی دهیم؛ راز شکست دادن دشمن در این آرزوی خطرناک جهاد و در میان مردم بودن، توجه به زندگی آنها و کاستن از مشکلاتشان است؛ امروز این مهم عین جنگ است.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه دغدغه اصلی امروز رهبر معظم انقلاب زندگی مردم است، خاطرنشان کرد: ما از طرف ایشان مامور به کمک شده ایم، آماده انجام وظیفه هستیم و از پا نمی نشینیم.
وی با تاکید بر اینکه در میدان جنگ تمامی راه ها را به فضل الهی بر دشمن بسته و راهی برای نفوذ نگذاشته و نمی گذاریم، گفت: از آنجا مطمئن هستیم؛ سربازان، بسیجیان و پاسداران ما در مرزها با چشم های باز در کمین دشمنان هستند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هراسی از دشمنان بزرگ و کوچک نداریم و از این نگرانی ها عبور کرده ایم، اظهار کرد: امروز آنقدر قدرتمند شده ایم که دشمنان ما مجبورند هر حادثه ای که اتفاق می افتد را به دروغ هم که شده، به ما نسبت دهند؛ قدرت ایران اسلامی معتبر است و شبانه روز مراقب هستیم.
وی با بیان اینکه در کنار ارتقای توان و قدرت بازدارندگی، اقتدار بخشی به نظام و حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی، کمک به عمران و سازندگی کشور همگام با سایر دستگاه ها و در کنار مردم بودن را رسالت خود می دانیم، گفت: عزت ایران اسلامی هر روز به برکت ولایت، اسلام و مردم وفادار به نظام، بیش از پیش می شود و دشمنان ما نیز هر روز ذلیل تر خواهند شد.
فرمانده کل سپاه در پایان از تلاش، همکاری و همراهی استاندار خراسان شمالی، سپاه جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی و جهادگران بسیج سازندگی در به ثمر رساندن پروژه های عمرانی، محرومیت زدایی و کار آفرینی قدردانی کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار سلامی صدای ایران فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود

  فرمانده کل انتظامی تاکید کرد که دشمن می‌داند نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر ملت است و برای همین مردم را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در اجتماع حمایت از طرح نور فراجا در گلستان شهدای شهراصفهان ، افزود: دشمن دریافته است که اصل کلیدی فتح خاکریزهای ایران درنوردیدن اصل مترقی دین است که بنیان این اصل عفاف خواهران و مادران ما است.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: هدف دشمن زدودن حیا و غیرت با برنامه‌ریزی هدفمند است به نحوی که امروز با نشان دادن جلوه های اسلامی و قرائت قرآن از زبان زنان مکشوفه حجاب وانمود می‌کنند که می‌توان در عین بی‌حجابی قاری قرآن بود.

وی ادامه داد: این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود که همان استحاله دشمن است؛ این دشمنی مربوط به امروز و دیروز نبوده بلکه به همان سال‌های اولیه آغاز پس از انقلاب بر می‌گردد.

وی ضمن ابراز گلایه از برخی سریال‌های تلویزیونی گفت: در برخی فیلم‌ها شخصیت زنان محجبه و چادری را به نحو شایسته ای نشان نمی‌دهند و بر عکس زنان دیگر را با خصوصیات اخلاقی خیلی خوبی جلوه می‌دهند.

رادان در ادامه سخنانش به تجمعات اعتراضی دانشجویان آمریکا پرداخت و گفت: باید از بی‌بی سی ها و اینترنشنال‌ها که نوکر جیره بگیر هستند سوال کنیم از دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه و انگلیس چه خبر؟ از دختری که ستم وار به او حمله می‌شود چه خبر؟ و در نهایت از شعار زن زندگی آزادی چه خبر؟ آن‌ها دموکراسی را برای خودشان تعریف می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی گفت: امروز ما آزادی را به سبک دین و انقلابمان تعریف می‌کنیم و پلیس ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است، دشمن در برنامه‌ریزی خود به یک نکته توجه نداشت و آن مردم ما بودند.

وی ادامه داد: دشمن خیلی تلاش کرد که شبهه های فراوانی ایجاد کند؛ پلیس ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

در این مراسم همسر سردار شهید زاهدی نیز طی سخنانی از نیروی انتظامی و عملکرد فرماندهی آن تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم