Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا  از ایلام، سردار نورعلی یاری در مراسم صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: پیش‌بینی می شود امسال بیش از ۷۰ درصد زائران از مرز مهران تردد داشته باشند که این مهم کاری نیروی انتظامی را بسیار سنگین خواهد کرد، اما نیروهای انقلابی و ولایی انتظامی استان ایلام تمهیدات لازم را برای حضور باشکوه زائران اندیشیده‌اند و چند روز دیگر ما برای خدمت‌رسانی در مرز مهران مستقر خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال ۴ نیروی انتظامی پلیس هوشمند و مقتدر امین مردم نامگذاری شده است، پلیس ما امروز به سیستم‌های روز دنیا مجهز شده است تا بتواند تامین امنیت و آرامش مردم را به خوبی برقرار کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: استان ایلام یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است که این حاصل پشتیبانی ویژه مسوولان استانی و تلاش شبانه‌روزی پلیس و همکاری آحاد مردم با این نیروی خدمتگزار است.

یاری در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت بزرگ ملی و مذهبی اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: از سال ۹۵ تاکنون بیش از ۱۵ میلیون زائر از مرز مهران تردد داشته‌اند که امنیت و آرامش این تعداد زائر کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی بود، اما با یاری خداوند و تلاش وصف‌ناپذیر پلیس، نهادهای امنیتی و نیروهای خدمات‌رسان به خوبی محقق شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امنیت و آرامش فرمانده انتظامی استان نیروی انتظامی برنا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۷۴۷ پرونده قضائی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است گفت: بیش از ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس استان منجر به مصالحه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: مراکز مشاوره پلیس در عرصه کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

وی افزود: با پای کار آمدن سازمان‌های حمایتی، و دخیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی می‌توان به صورت گسترده و علمی در حوزه شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ورود کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: با همت و پشتکار مشاوران و مددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ پرونده ضمن صلح و سازش از چرخه کار قضائی خارج شده است.

سلمانی با بیان اینکه ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره منجر به صلح و سازش شده است، اضافه کرد: مراکز مشاوره پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس راه‌اندازی شده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر با رویکرد فرهنگی و آموزشی مسائل و معضلات اجتماعی حل و فصل شود بار انتظامی در جامعه نیز کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: شهروندان می‌توانند با شماره گیری شماره ۰۹۶۵۸۰ ضمن ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره روان‌شناختی، خانوادگی، ازدواج، تربیتی، فردی، تحصیلی، شغلی، گزینش و استخدام، بهره‌مند شوند.

کد خبر 751140

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام