Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@03:19:11 GMT

آغاز توزيع شير در مدارس مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۴۶۷۸

آغاز توزيع شير در مدارس مناطق محروم

خبرگزاری آریا- معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز توزیع شیر در مدارس مناطق محروم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای علی الهیار با اشاره به این که از امروز طرح توزیع شیر مدارس در 8 استان آغاز شده است، گفت: استان‌هایی که شاخص محرومیت بویژه در زمینه تغذیه داشتند در اولویت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه توزیع شیر در همه مقاطع تحصیلی 8 استان خواهد بود، افزود: اولویت با دوره ابتدایی خواهد بود.
آقای الهیار اضافه کرد: توزیع شیر در استان‌هایی ازجمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان، آذربایجان غربی، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، جنوب کرمان و ... از امروز تا پایان سال تحصیلی اجرا می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال تحصیلی 30 تا 32 نوبت شیر در مدارس توزیع تا به افزایش شاخص‌های تغذیه‌ای و یادگیری دانش آموزان کمک شود.
معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه محدودیت‌های مالی موجب توقف طرح توزیع شیر مدارس در دو سال گذشته شده بود، گفت: امسال با اعمال نظر هیئت دولت از 200 میلیارد تومان اعتبار که در قانون بودجه است، 100 میلیارد تومان آن اختصاص یافته است و در صورت افزایش اعتبار، طرح توزیع شیر مدارس گسترش خواهد یافت.

اختصاص اعتبار برای توزیع شیر رایگان در مدارس
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش گفت: از مجموع 200 میلیارد تومان اعتبار، 100 میلیارد تومان اعتبار به اموزش و پرورش اختصاص یافت و بر این اساس توزیع شیر رایگان در 8 استان اغاز شد. علی الهیار گفت: به دلیل محدودیت‌های مالی که در سال‌های گذشته اموزش و پرورش داشت طرح شیر مدارس اجرا نشد.
وی ادامه داد: امسال با مدیریت منابع مالی و متناسب با تامین اعتبار، طرح توزیع شیر رایگان را از استان‌هایی که دارای بیشترین شاخص در محدودیت تغذیه‌ای هستند آغاز کردیم. معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش افزود: تمامی مقاطع تحصیلی در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، اذربایجان غربی، ایلام، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویر احمد و خراسان جنوبی مشمول دریافت شیر رایگان می‌شوند و این طرح در 30-32 نوبت تا پایان سال توزیع می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزیع شیر مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم