Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: مطالعات طرح توسعه دو روستای در معرض خطر رانش زمین در شیروان انجام و نقشه های اجرایی آن هم تهیه شد.

عزیز ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: این دو روستا در زمینی به گستره ۲۳ هکتار واقع شده که شامل روستای نامانلو و سرانی در بخش سرحد و قوشخانه شهرستان شیروان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: هم اکنون  «زمین لغزشی» مهم‌ترین خطر و تهدیدهای ژئوتکنیک روستاها است که با اقدامات به موقع می توان از خطرات ناشی از آن پیش‌گیری کرد.

 

ابراهیمی افزود: بر اساس نظر کارشناسان، با بازسازی واحدهای مسکن این دو روستا که ۱۸۰ خانوار مشتمل بر ۶۸۷ نفر جمعیت است، از خطرات و تهدیدات احتمالی در امان خواهند بود و دهیار روستاها تنها به عنوان نظاره‌گر امور در روستا حضور دارند و این روستاها قرار است در فاصله ۵۰۰ متری و یک کیلومتری از محل روستای فعلی جابه جا شود.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: بارندگی‌ها، رانش زمین و سیلاب در سال جاری خسارت‌های زیادی به طرح‌های عمرانی روستاها وارد کرده است.

 

هم اکنون از جمعیت ۱۵۷ هزار نفری شیروان، ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در نواحی روستایی سکونت دارند.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بسیج هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات اخیر در کشور قرآن اغتشاشات خبرگزاری شبستان راهپیمایی مساجد رانش زمین بنیاد مسکن روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است

دریافت 197 MB کد خبر 6090436

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است