Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دخل و خرج دولت در سال ۹۹ در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در ابتدا با اشاره به اینکه از این به بعد روز دهم هر ماه مبلغ حمایت معیشتی دولت و روز بیستم هر ماه یارانه نقدی خانوار‌ها و قبل از سی ام هر ماه نیز حقوق کارکنان دولت را پرداخت می‌کنیم که جمع آن‌ها حدود ۳۶ تا ۳۷ هزار میلیارد تومان در ماه خواهد شد گفت: یارانه نقدی آذر به جای ۲۶ ام، ۶ روز زودتر و ۲۰ آذر به حساب خانوار‌ها واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بودجه سال آینده در شرایط تحریمی تنظیم شده و برای شاغلان و بازنشسته‌ها تقریبا ۱۵ درصد افزایش حقوق در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: این بودجه برای شرایط تحریمی است که البته ما سومین سال تحریم را پشت سر می‌گذاریم لذا برای سال آینده از همکاران خودمان کار را شروع کرده ایم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه در سال جاری ۵ هزار میلیارد برای همسان سازی حقوق بازنشستگان اعتبار در نظر گرفته ایم افزود: بازنشستگان در سال جاری علاوه بر ۱۵ درصد افزایش حقوق، ۵ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق آن‌ها اعتبار در نظر گرفته‌ایم و برای سال آینده تصمیم گرفته‌ایم تا حداقل ۶ هزار میلیارد تومان دیگر به این رقم بیفزاییم و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان استفاده کنیم.

نوبخت با اشاره به اینکه حقوق فرهنگیان نیز ترمیم خواهد شد ادامه داد: در بودجه سه هزار میلیارد تومان اعتبار را در نظر گرفته ایم، امسال قرار است دو هزار میلیارد تومان رتبه بندی را انجام دهیم لذا به این رقم سال آینده ۳ هزار میلیارد دیگر نیز اضافه خواهد شد.

او با اشاره به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی افزود: طی دو سال گذشته به جهت توجه دولت به این اقشار ضعیف مستمری‌های آن‌ها را ۳ تا ۶ برابر افزایش داده ایم لذا امسال هم برای آن‌ها همانند کارکنان دولت افزایش در نظر گرفته شد و ۱۵ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان هم برای خدمات مختلفی که بتواند تحت عنوان اجرای سیاست کاهش فقر باشند به این قشر توزیع خواهد شد.

در حال تکمیل ... 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه99 هیئت دولت قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • پارامتر‌های تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۴ بررسی می‌شود
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت