Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:50:44 GMT

پرواز بجنورد - تهران لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۵۲۸

پرواز بجنورد - تهران لغو شد

مدیر فرودگاه بجنورد با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین برنامه پروازی روز شنبه این شرکت هم  لغو شده است.

سیدمهدی رزاز گفت: جمعه گذشته و شنبه این هفته نیز شرکت ماهان، پروازهای خود در مسیر تهران - بجنورد را لغو کرده بود.

وی با اشاره به عملکرد فرودگاه بجنورد در سال جاری نیز گفت: ۱۷ هزار و ۹۴۳ مسافر در هشت ماهه امسال از طریق ۲۹۸ پرواز فرودگاه بجنورد جابه‌جا شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه بجنورد اظهار داشت: در این مدت ۹ هزار و ۳۹۸ مسافر با پرواز وارد فرودگاه بجنورد شده و هشت هزار و ۵۴۵ مسافر نیز خراسان شمالی را به مقصد تهران ترک کرده‌اند.  

رزاز گفت: تعداد مسافر جا به جا شده در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۵ درصد رشد یافته و در همین مدت ۱۳۰ تن بار نیز با پروازهای ورودی و خروجی جا به شده که این رقم هم نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرودگاه بجنورد در چند سال اخیر با تعدادی پرواز و مسافر مواجه بود که در هر هفته سه پرواز رفت و برگشت در این فرودگاه وجود داشت که بیشتر نیز لغو اعلام می شد.

شرکت ایران ایر پروازهای خود را از مردادماه امسال در مسیر تهران - بجنورد برقرار کرده است.

هم اکنون در هفته ۹ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران - بجنورد از روز شنبه تا جمعه توسط شرکت های ماهان، آسمان و ایران ایر انجام می شود.

فرودگاه بجنورد به علت شرایط خاص اقلیمی و مکانی، نیاز به هواپیمای خاص دارد که هم اکنون عمدتا هواپیماهای فوکر در این فرودگاه برنامه پروازی دارد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد که فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر ۷۰۰ کیلومتر و تا مشهد ۲۵۰ کیلومتر است.

فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی فعال است که دارای یک باند به ابعاد ۴۲۰۰ در ۴۵ متر، اپرون به ابعاد ۲۴۵ در ۱۱۸ متر، تاکسی وی عمود به ابعاد ۲۳ در ۱۲۰ متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و ترمینال جدید به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع است.

مجموع مسافران جابه جا شده این فرودگاه در سال گذشته، ۱۴ هزار و ۱۸۱ مسافر بود که این رقم در مقایسه با سال پیش از آن به کمتر از نصف رسیده بود.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بجنورد پرواز خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بجنورد پرواز خراسان شمالی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بجنورد پرواز خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند