Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در تاریخ سابقه نداشته که استقلال در یک مسابقه بدون سرمربی به میدان برود. این از هنر مدیران باشگاه استقلال بود.

«سیاوش اکبرپور»  اظهار داشت: انتخاب امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل استقلال این تیم را به بحران‌هایی دچار کرد که تا امروز سابقه نداشت. متاسفانه فتحی با مدیریت خود استقلال را که عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می‌کشد کوچک کرد و روزهای تلخی را برای آبی‌پوشان رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: قهرکردن آندره‌آ استراماچونی اتفاق خوبی نبود اما این کار او، به رفتارهایی برمی‌گردد که در ماه‌های اخیر صورت گرفت و باعث شد چنین کاری انجام دهد.

وی تاکید کرد: استقلال وضیعت بحرانی دارد و باید در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین تصمیم برای این تیم گرفته شود. انتخاب سرپرست چاره کار نیست و باید هر چه زودتر بهترین گزینه برای مدیرعاملی باشگاه انتخاب شود. در بین گزینه‌های مطرح شده، علی فتح‌الله زاده مدیر شناخته‌شده‌ای است و می‌تواند به استقلال کمک کند.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال سیاوش اکبرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال