Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه علمیه دهدشت با بیان اینکه خونخواهی سردار سلیمانی با دیپلماسی محقق نخواهد شد، گفت: منتظر اطلاعیه سپاه هستیم که اعلام دارد انتقام سردار اسلام را گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش امشب در مصلای امام خمینی دهدشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام عبدالله حقجو در این مراسم با بیان اینکه کسانی که به دنبال شناخت خداوند هستند بدانند با تابلو و کلاس درس نمی‌توان خدا را شناخت، اظهار داشت: راه شناخت خدا همان راهی است که قرآن ارائه داده یعنی تفکر، تامل و تدبر در آیات تکوینی.
رئیس حوزه علمیه دهدشت گفت: هر کس می‌خواهد خدا را بشناسد بهترین نشانه آغاز شکوفایی جمهوری اسلامی ایران است.
 
حقجو ادامه داد: ۴۰ سال است که آخرین جنگ جهانی شروع شده همه مستکبران در مقابل جمهوری اشلامی قد علم کرده و در حال برنامه‌‌ریزی و توطئه علیه نطام هستند اما به توفیق الهی تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند.

وی گفت: ابرقدرت شرق فرو پاشید غرب در حال افول است اما جمهوری اسلامی در حال رشد است.

حقجو با بیان اینکه جمهوری اسلامی را خدا نازل کرده حفظ کرده و می‌کند تا به صاحب اصلی تحویل خواهد داد، افزود: بهترین گروهی که توانستند بهترین استفاده را از سفره الهی ببرند شهدا بودند و شهدای مدافع حرم در این میان بیشترین بهره را برده‌اند.

وی از حاج قاسم سلیمانی به سیدالشهدای مدافعان نام برد و گفت: فاصله ما تا سلیمانی فاصله عدم تا وجود است.

رئیس حوزه علمیه دهدشت تصریح کرد: خطاب به دولت لبخند می‌گویم انتقام با دیپلماسی محقق نخواهد شد.

وی اضافه کرد: از صبح جمعه تا الان چشم‌های گریان ما به رسانه‌ها دوخته است نه به خاطر دیدن مراسم تشییع و یا نشان دادن تصاویر از مراسم بلکه منتظر هستیم ببینیم که چه می‌خواهد شود.

حقجو گفت: منتظر اطلاعیه دوم سپاه هستیم همان اطلاعیه‌ای که زمان جنگ صادر می‌شد بسم الله قاصم الجبارین، ملت ایران!  انتقام سردار اسلام گرفته شد.

وی افزود: جگرهایمان سوخته است اقدامی کنید که مرحمی شود بر این زخم‌ها.

وی با بیان اینکه گریه کردن دردی دوا نمی‌کند و انتقام را مقامات بالا بر عهده دارند در خصوص وظیفه مردم گفت: ما وظیفه داریم از شهادت و عظمت و برکت این شهیدان درس بگیریم و خود را از دنیا طلبی و مظاهر آن و دوز کلک‌ها پاک کنیم دنبال هدف این شهدا باشیم که هدفشان هدف همه انبیا و اولیای الهی است.

حقجو ادامه داد: هر کس که پاک باشد و وظیفه شرعی و قانونی‌اش را درست انجام دهد هر کجا باشد یک قاسم سلیمانی است.

 

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: انتقام سخت سردار سلیمانی دیپلماسی خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور، مینسک آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

دیگر خبرها

  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟