Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس از تمامی مردم استان و کارمندان ادارت استان خواست فردا در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی شرکت کنند.

عنایت الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، از تمام آحاد مردم فارس خواست تا مساعدت لازم جهت حضور پرشور خود درمراسم گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی را داشته باشند.

وی افزود: حضور مردم در مراسم بزرگداشت سرباز قهرمان میهن، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان از قدرشناسی سال‌های مبارزه و مقاومت این شهید عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مراسم عمومی بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روز سه شنبه هفدهم دی ماه از ساعت ۹ صبح از دو مسیر:
میدان شهدا - سه راه نمازی - بلوار شهید دستغیب و چهار راه شاهزاده قاسم - خیابان حضرتی به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) تجمع و عزاداری می‌کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس،  از مردم فهیم و شهید پرور فارس برای شرکت هر چه با شکوهتر در این مراسم دعوت کرد.

بر همین اساس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: بنا بر درخواست همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیای آن‌ها مبنی بر حضور در مراسم گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شیراز، تمامی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهر شیراز در روز سه شنبه ۱۷ دیماه در نوبت صبح و عصر تعطیل شد.

همچنین تمامی امتحانات لغو و کلاس هاس دانشگاه های استان نیز در این روز تعطیل اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی شیراز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟