Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:30:45 GMT

رنگین کمان اقوام و مذاهب در استان یک فرصت ویژه است

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۷۱۲۲

رنگین کمان اقوام و مذاهب در استان یک فرصت ویژه است

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان: وی تصریح کرد: وجود اقوام و مذاهب مختلف در کشور و استان که رنگین کمانی از اقوام را بوجود آورده، یک فرصت ویژه و مناسب است که می شود با برنامه ریزی بهتر از آن به خوبی بهره برد.

آیت الله محامی جمعه 11 بهمن ماه در گردهمایی علمای شیعه و سنی استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی اکنون با قدرت مسیر تعالی خود را پیش می رود و این مسیر ان شاءالله با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: اقوام و مذاهب مختلف موجود در استان هرکدام دارای ویژگی های مختلفی هستند که نقاط قوت بسیاری را برای استان بوجود آورده است.


وی گفت: اقوام سیستان و بلوچستان سابقه خوبی در دفاع از اسلام و کشور داشته و به این سبب می بایست اهتمام ویژه ای در تقویت و به کارگیری آن ها داشته باشیم.


آیت الله محامی تصریح کرد: نیاز استان این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابزار و امکانات موجود خود در معرفی ویژگی ها و ظرفیت های گسترده این استان برای همگان تلاش کنند.


وی افزود: در ایام گذشته سیلی در استان بوجود آمد که از یک طرف باران رحمت الهی بود و از طرف دیگر موجب زحمت مردم شد. در عرصه کمک رسانی به سیل زدگان از سراسر کشور به این استان شتافتند و این خود جلوه ای از وحدت ملی بود.


نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان ادامه داد: در کنار منازل مردم، مکان های مذهبی همچون مسجد ها نیز آسیب دیدند که اهتمام ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در بازسازی این مکان ها می طلبد.


آیت الله محامی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه مراکز علمی و فرهنگی استان مانند کتابخانه ها، کانون های فرهنگی و حتی مراکز ورزشی نیز بسیار جای کار دارد که امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اینگونه مراکز اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماينده ولي فقيه در استان اقوام ايران منطقه سیستان و بلوچستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان آیت الله محامی اقوام و مذاهب اهتمام ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان