Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به فصل بهار و تعطیلات نوروز تعداد زیادی از مردم برای سفر و چند روز اقامت در شمال کشور برنامه می‌چینند. هرچند فرق چندانی نمی‌کند که بهار باشد یا زمستان، شمال کشور همیشه و در همه فصول سال به دلیل جذابیت‌های طبیعی و امکانات تفریحی فراوانش جز شلوغ‌ترین مقاصد گردشگری ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این میان بعضی شهرها مانند رامسر، محمودآباد و بابلسر به سبب هم‌جواری با دریا و رشت و لاهیجان و ماسال به خاطر طبیعت بی‌نظیرشان جز اولویت‌ها برای سفر به شمال هستند و محبوبیت بیشتری به نسبت دیگر شهرهای شمالی دارند.

حتماً میدانید که پیدا کردن یک اقامتگاه با قیمت مناسب از اصلی‌ترین دغدغه‌ها در هر سفری است. حالا اگر مقصد سفر شهرهای شمالی باشد اوضاع کمی فرق می‌کند. تا به حال چیزی از دردسرهای اجاره ویلا شمال شنیده‌اید؟

از آنجایی که سفر و گردشگری در شهرهای شمالی رونق خوبی دارد، پیدا کردن ویلا و سوئیت مبله در شهرهای شمالی کار سختی نیست. همه‌چیز به این بستگی دارد که چقدر می‌خواهید هزینه کنید. در شهرهای شمالی از ویلا ساحلی و ویلا استخر دار گرفته تا کلبه‌ جنگلی و اقامتگاه‌ بوم گردی به‌وفور در دسترس مسافران است. حتی در بعضی مناطق شهری و روستایی امکان اجاره‌ی خانه محلی و منزل مبله شخصی هم وجود دارد؛ اما اگر حال و حوصله‌ی دردسر ندارید و نمی‌خواهید گیر دلال‌های اجاره سوئیت در شمال بیفتید این توصیه‌های تخصصی میهمان شو را برای اقامت در شهرهای شمالی جدی بگیرید و به در زمان سفر به کار ببندید!

تعطیلات و درخواست اجاره‌بهای نامعقول صاحبان ویلا!

یکی از رایج‌ترین مشکلات و دردسرهای اجاره ویلا و آپارتمان مبله در شمال به‌خصوص در ایام تعطیل، اجاره‌بهای بسیار بالا و نامعقول از طرف صاحبان ویلا است. مخصوصاً اگر قرار باشد یک ویلا لوکس یا ساحلی کرایه کنید. از آنجایی که در ازدحام و شلوغی تعطیلات مسافران خیال می‌کنند پیدا کردن سوئیت و ویلا در شمال کار سختی است؛ صاحبان ویلا فرصت را غنیمت شمرده و اجاره‌بهای ویلا را به شکل نامتعارف و غیرمنطقی بالا می‌برند. توصیه‌ی میهمان شو به مسافران برای اجاره ویلا به‌خصوص در تعطیلات، رزرو اینترنتی سوئیت پیش از سفر است. با این کار هم از شر دلالان اجاره ویلا خلاص می‌شوید؛ هم سوئیت موردنظرتان را با قیمت مناسب اجاره می‌کنید.

اما پیش از هر چیز باید در مورد مقصد سفرتان تصمیم بگیرید. مثلاً اگر تصمیم شما برای سفر رامسر باشد کافی است وارد سایت شده و برای اجاره ویلا رامسر، نام شهر و تاریخ ورود و خروجتان را وارد کنید و به صورت رایگان درخواست رزرو دهید. میهمان شو با بررسی صلاحیت میزبانان در دوره‌های منظم و ارائه گارانتی کمترین قیمت، برای تجربه‌ی یک اقامت امن و باکیفیت در کنار شماست.

دردسرهای اجاره ویلا با هویت غیرواقعی

گاهی برای رزرو اینترنتی ویلا به آگهی‌هایی برمی‌خوریم که اگر پیگیر اصالتشان نشویم جز پشیمانی برای ما چیزی به بار نمی‌آورد. حالا که بازار خدمات اینترنتی داغ است، مردم برای خرید آنلاین به سایت‌ها و اپلیکیشن های مختلفی اعتماد می‌کنند. همین اعتماد بیجا زمینه‌ساز سو استفاده‌هایی از جانب کلاهبرداران است؛ که با نشان دادن عکس‌های غیر واقعی از سوئیت مبله در شهرهای شمالی و چرب‌زبانی و شگردهای تبلیغاتی از اعتماد شما برای دریافت پول بابت ویلاهایی با هویت غیرواقعی سو استفاده می‌کنند.

میهمان شو سعی دارد تا با عملکرد صحیح در چهارچوب قانون و رعایت حقوق میهمان و میزبان اقامت امن و راحتی برایتان فراهم کند. در این سایت شما پیش از رزرو ویلا و پرداخت پول این امکان را دارید که تعدادی عکس از زوایای مختلف اقامتگاه ببینید، موقعیت جغرافیایی‌اش را روی نقشه مشاهده کنید و از امکانات و قوانین صاحب ‌خانه برای ملک مطلع شوید. همچنین میهمان شو با دریافت نظرات میهمانان از اقامتگاه رزرو شده و نمایش آن‌ها برای عموم این امکان را فراهم می‌کند تا شما بتوانید پیش از تصمیم‌گیری نهایی به جز توضیحات موجود در آگهی از تجربه‌ی کسانی که پیش از شما برای رزرو اقامتگاه اقدام کرده بودند هم مطلع شوید.

به سودجویان اجاره ویلا میدان ندهید

یکی دیگر از توصیه‌های میهمان شو برای اجاره ویلا شمال مربوط به اظهارات صاحبان ویلا در مورد خرابی و یا سرقت و کمبود وسایل ویلاست. اگر رزرو اینترنتی انجام داده‌اید که دلیلی ندارد نگران موارد این‌چنینی باشید؛ چراکه پایبندی میزبانان به قوانین محکم سایت‌های معتبر رزرو سوئیت مانند میهمان شو اجازه‌ی چنین سو استفاده‌هایی را به کسی نمی‌دهد. از طرفی در صورت بروز چنین مشکلاتی وجود یک تیم پشتیبانی قوی و آموزش‌ دیده آن هم در تمام ساعات روز حتی ایام تعطیل جای هیچ نگرانی باقی نمی‌گذارد.

اما اگر ویلا را از دلالان سوئیت و ویلا  در شمال کرایه کردید اوضاع فرق می‌کند. در این صورت حتماً زمان تحویل کلید تمام وسایل آپارتمان مبله را از نظر سلامت یا خرابی چک کنید سپس لیستی از تمام وسایل موجود در ویلا تهیه کنید تا هنگام تحویل ویلا با مشکلاتی نظیر اظهارات دروغ در مورد سرقت و یا خرابی وسایل ویلا مواجه نشوید.

چطور به شکل آنلاین سوئیت و ویلا رزرو کنیم؟

اولین مرحله پیدا کردن یک سایت معتبر در زمینه رزرو سوئیت و ویلا است. میهمان شو با فعالیت در بیش از 240 منطقه در ایران و حدود 5000 ملک برای اجاره، انتخاب مناسبی برای رزرو ویلا در شمال است. حالا کافی است به چند سؤال ساده پاسخ دهید.

کجا می‌روید؟ چند روز می‌مانید؟ تاریخ رفت‌وبرگشتتان برای چه زمانی است؟ می‌خواهید ویلا ساحلی باشد یا جنگلی؟ دنبال اجاره آپارتمان مبله هستید یا اقامتگاه بوم گردی؟ مناطق روستایی انتخاب شما هستند یا می‌خواهید در مرکز شهر اقامت داشته باشید؟ چقدر قرار است هزینه کنید؟

یادتان نرود که انتخاب یک اقامتگاه با قیمت مناسب که با خواسته‌ها و نیازهای ما مطابقت داشته باشد به صورت مستقیم بر کیفیت سفر ما تأثیرگذار است. پس پیش از سفر با دقت و تمرکز کافی برای انتخاب بهترین اقامتگاه وقت بگذارید.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار شهرهای شمالی برای اجاره ویلا رزرو اینترنتی آپارتمان مبله قیمت مناسب ویلا در شمال میهمان شو سوئیت و ویلا صاحبان ویلا ی میهمان شو سو استفاده اجاره بهای پیدا کردن برای رزرو یک اقامت برای سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید
  • رزرو هتل در آمستردام
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷