Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزانه پور کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: مهمترین مسائلی که در رابطه با انتخاب یک نامزد شایسته و نماینده با تجربه مطرح است تعهد و تخصص می‌باشد.

او با بیان اینکه نماینده به عنوان عنصر موثر در تصمیم گیری کشور باید تخصص‌های لازم را دارا باشد افزود: لازم نیست همه نمایندگان تمامی تخصص‌ها را داشته باشند، ولی نمایندگانی که در کمیسیون‌های مختلف حضور دارند باید حداقل در یک یا دو حوزه تخصص داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزانه پور عنوان کرد: کاندیدا نمی‌تواند تمامی تخصص‌ها را داشته باشد بلکه استفاده از نظریات مشاورین متخصص و دلسوز می‌تواند او را در رسیدن به اهداف یاری دهد.

کارشناس سیاسی عنوان کرد: از آن جایی که جمهوری اسلامی یک نظام عقیدتی و سیاسی است، نمایندگان باید اعتقاد راسخ به دین مبین اسلام و اصول مندرج در قانون اساسی در حوزه مباحث تئوری ولایت فقیه و مفاد قانون اساسی داشته باشند.

او با اشاره به این که نامزد انتخاباتی باید آگاهی لازم را در رابطه با مباحث حوزه انتخابیه خود داشته باشد و نیاز‌های منطقه خود را به درستی درک کند تصریح کرد: کاندیدا باید برای حل و فصل موضوعات حوزه انتخابیه خود برنامه داشته باشد.

به گفته  فرزانه پور کاندیدا باید در حوزه وظیفه نمایندگی یعنی قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین به مردم وعده‌ها و قول‌هایی دهد که توانایی اجرای آن‌ها را داشته باشد.

کارشناس سیاسی ادامه داد: اگر قوانین خوبی وضع شود و به درستی اجرا شود و نماینده نیز وظیفه خود را به خوبی انجام دهد نیاز‌های مناطق خود به خود برطرف خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات یازدهم انتخابات مجلس 98 کارشناس سیاسی داشته باشند فرزانه پور تخصص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران