Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان ارشد استان کردستان در جلسه شورای پیشگیری بر تامین امنیت کامل مرز باشماق مریوان تاکید داشتند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج, جلسه شورای پیشگیری از استان پیش‌از ظهر امروز با حضور حضورمسئولان ارشد استان در سالن جلسات دادگستری کردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان استفاده حداکثری از مرز را در شرایط کنونی اقتصادی با اهمیت توصیف کرد و گفت : مرز باشماق مریوان یک سرمایه ملی است و همکاری مسئولین در تامین امنیت آن سبب توسعه اقتصادی استان کردستان خواهد شد .

محمدرضا مترقب, رئیس‌کل دادگستری استان کردستان نیز با اشاره به اهمیت تامین امنیت مرز رسمی باشماق مریوان اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از اولویت‌های کاری مجموعه قضائی استان بوده و همه توان خود را در تأمین امنیت سرمایه‌گذاران به کار خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی اقتصادی باید کمک‌رسان مدیران اجرایی خدوم باشیم، افزود: دستگاه قضایی استان کردستان شورای اقتصاد مقاومتی همواره جلساتی را با هدف حمایت از فعالان اقتصادی برگزار کرده و بازدید‌های مکرر از کارخانه‌ها و پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: امنیت در پایانه رسمی مرز باشماق مریوان هم‌اکنون با همت جدی دادستان و رئیس دادگستری مریوان در شرایط مناسبی است اما به‌‌‌‌‌‌دلیل ظرفیت بالای تجارت و سرمایهگذاری در این مرز, باید دستگاه‌های مختلف در راستای تامین امنیت کامل آن تلاش کنند چرا که شکوفایی و توسعه اقتصاد استان در گرو افزایش صادرات است.

حمایت ایران از ابتکارعمل روسیه درباره امنیت جمعی/ حضور نیروهای فرامنطقه‌ای علت مشکلات منطقهآمادگی کامل پلیس شرق استان تهران در برگزاری انتخابات؛ با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد جدی می‌شود

 مترقب یکی از آفت‌های اقتصاد مقاومتی و مسئله تولید و اشتغال را گسترش قاچاق دانست و گفت: تعزیزات حکومتی می‌تواند در راستای مبارزه با قاچاق,  نقش موثر داشته باشد و باید با رسیدگی جدی و برخوردهای قاطع قانونی در پیشگیری از قاچاق وظیفه خود را انجام دهند.

مترقب یادآور شد: حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و تامین امنیت اقتصادی, سبب رونق تجارت استان می‌شود.

در پایان مدیران و مسئولان حاضر در جلسه پیشنهاداتی را در جهت ارتقای امنیت مرز باشماق به رئیس کل دادگستری استان ارائه دادند.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مرز باشماق مریوان استان کردستان تامین امنیت امنیت کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان