Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان بهمن مرادنیا، در پیامی عموم مردم با فرهنگ و مشارکت جو را بە حضور فعال در پای صندوق های رای یازدهمین دورە انتخابات مجلس شورای اسلامی فراخواند.

در این پیام آ مدە است؛

ان‌الله لا یغیر ما بقوم، حتی یغیر ما بانفسهم

مردم شریف و بزرگوار استان کردستان؛

انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (رە) از رویدادهای بسیار بزرگ و تحول آفرینی بود که حقوق اساسی و اولیه را بعد از تحمل قرن‌ها استبداد و دیکتاتوری در قالب مردم سالاری دینی بە مردم برگرداند و آنان را حاکم برسرنوشت خود ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نمادهای بارز و روشن دمکراسی، برگزاری انتخابات با حضور سلایق و گرایش‌های گوناگون برای تشکیل مجلسی پویا، زندە و پیشرو است و حفاظت از این دستاورد عظیم از وظایف مهم ملی و مذهبی یکایک ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و خصوصا کردستان عزیز است.

در این برهه حساس از زمان کە کشور بە واسطە تحریم‌های اقتصادی دشمنان در شرایط ویژەای بە سر می برد یکبار دیگر فضای انتخابات بر کشور حاکم شده است، لازم است مردم با فرهنگ و دمکراسی خواە استان بر استفاده از حق طبیعی رای دادن و مشارکت گستردە تٲکید کردە و پیام حراست از حرمت انسانی و کرامت ذاتی در تعیین سرنوشت خود را به تمامی بدخواهان ملت بزرگ ایران ارسال نمایند.

مردم شریف کردستان اینجانب به عنوان خدمتگزار شما که تمامی تلاش خود را در راستای توسعە و تعالی استان، حفظ و استیفای حقوق شما همشهریان و هم زبانان بە کار گرفتەام، از همگان درخواست می کنم تا با مشارکت بالای خود، یک بار دیگر ناقوس همدلی خود با نظام برخاسته از انقلاب اسلامی ر ابه صدا درآورده و ضمن ایفای نقش سرنوشت ساز خود نسبت به انتخاب شخصیت هایی که در برای توسعۀ استان دلسوز وغمخوار هستند اقدام کردە و ذره‌ای نسبت به استفاده از حق خود برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت تردید نکنید تا با عنایت خداوند بزرگ تمامی ارکان ومدیران کشور با قوت قلبی که از مشارکت حداکثری شما خواهند گرفت، مسیر خدمت بی منت را تداوم بخشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان انتخابات شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است