Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا در روز سومش با دیدار تیم‌های فوتبال سویا و اوساسونا آغاز شد و ۲ تیم در دیداری نسبتا حساس و نزدیک به مصاف هم رفتند که در پایان سویا توانست با نتیجه ۳ -۲ برنده این بازی باشد.

تیم میزبان شروع خوبی در این مسابقه داشت و توانست خیلی زود و در دقیقه ۱۳ بازی نخستین گل را به ثمر برساند، این بازی در ادامه شاهد حملات ۲ تیم بود، اما تا پایان نیمه نخست گل دیگری نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم برای اوساسونا خیلی بد آغاز شد و هررا با دریافت کارت قرمز از مین بازی اخراج شد همچنین در دقیقه ۴۶ مسابقه سویا توسط اوکامپوس گل دوم را هم زد، کار در ادامه، اما جذاب‌تر شد و اریدان موفق شد گه یکی از گل‌های خورده اوساسونا را جبران کند، تورس در دقیقه ۷۳ یک گل دیگر هم برای اوساسونا زد تا حساب کار برابر شود.

این، اما پایان کار نبود و سویا موفق شد در آخرین لحظات و در دقیقه ۹۳ توسط النصیری گل سوم را بزند و ۳ امتیاز این بازی را به دست آورد. شاگردان لوپتگی با این برد ۴۶ امتیازی شدند و به جایگاه سوم جدول رده بندی رسیدند. اوساسونا هم با ۳۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان

سرمربی پیشین رئال مادرید به دنبال حضور روی نیمکت میلان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان قصد دارد در پایان فصل جاری به همکاری پنج ساله خود با استفانو پیولی پایان دهد و از حالا به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای او است. رسانه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر از نام‌هایی همچون آنتونیو کونته، پائولو فونسکا، مائوریتزیو ساری و مارک فن‌بومل به عنوان گزینه‌های مدنظر مدیران باشگاه میلان یاد کرد‌ه‌اند اما حالا خبر می‌رسد که سرمربی پیشین رئال مادرید در آستانه انتخاب به عنوان سرمربی بعدی روسونری است.

بر اساس گزارش رسانه «رلوو» اسپانیا؛ باشگاه میلان در حال پیشروی در مذاکرات با خولن لوپتگی به عنوان انتخاب او به عنوان سرمربی جدید برای جانشینی پیولی است. مذکرات بین طرفین مثبت بوده و اولویت لوپتگی هم میلان است، این در حالی است که او از وستهام و چند باشگاه اروپایی دیگر هم پیشنهادهایی دارد.

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

خولن لوپتگی فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند.

پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند