Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@05:37:29 GMT

شورای شهر یزد خواستار تمدید تعطیلی اصناف شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۱۳۵۶

شورای شهر یزد خواستار تمدید تعطیلی اصناف شد

اعضای شورای اسلامی شهر یزد طی نامه ای به استاندار و رئیس ستاد مبارزه با بیماری کرونا، خواستار تمدید تعطیلی اصناف، کنترل جدی و مستمر بر مبادی ورودی و کنترل ترددها در سطح شهر شدند.

به گزارش ایمنا، در متن نامه اعضای شورای شهر یزد به محمدعلی طالبی آمده است:

با نام خدا، ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت حلول سال جدید بدین وسیله شورای اسلامی شهر یزد، مراتب سپاس و قدردانی خود را از تصمیمات مدبرانه و به موقع ستاد مبارزه با بحران بیماری کرونای استان و نیز ستاد عملیاتی مستقر در شهرداری یزد که در ساماندهی، درمان و نیز پیشگیری از شیوع این بیماری مؤثر و مفید بوده است اعلام داشته و بر موارد ذیل تاکید می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بیانیه اتاق اصناف مرکز استان مبنی بر ابهام در پروتکل‌های بهداشتی مربوطه و نیز محدویتهای اجرایی آنها ضمن قدردانی از تصمیم مسئولانه اصناف فهیم شهر یزد نسبت به تعطیلی محل‌های کسب، خواستار تمدید تعطیلی مراکز خرید و فروشگاه‌ها در جهت تأمین سلامت مردم و کسبه محترم شهر یزد می‌باشیم.

با سپاس از جامعه هتلداران که با تصمیم به موقع نسبت به تعطیلی هتل‌ها و مراکز اقامتی یزد گام مؤثری در راستای کاهش اشاعه بیماری و آرامش روانی شهر برداشتند و با توجه به شروع تعطیلات نوروزی و احتمال سفر تعداد کثیری از هموطنان به یزد که می‌تواند موجب شیوع بیشتر بیماری کوید ۱۹ گردد، ضروری ست بر تمدید تعطیلی مراکز اقامتی و نیز عدم بازگشایی واحدهای اقامتی کشیک اهتمام ویژه صورت پذیرد.

چنانچه طی روزهای اخیر مشاهده می‌گردد تعداد سفرهای نوروزی رو به افزایش بوده و کنترل جدی و مستمر مبادی ورودی شهر و پایش مسافران جهت جلوگیری از شیوع بیماری امری و مهم و ضروری به نظر می‌رسد.

با توجه به توصیه اکید کادر درمان، مبنی بر عدم خروج شهروندان از خانه جهت کاهش شیوع بیماری کرونا، کنترل ترددها در سطح شهر به خصوص در مجاورت اماکن گردشگری و بافت تاریخی از اهمیت بالایی برخوردار بوده که نیازمند تدوین و تصویب هرچه سریع‌تر دستورالعمل‌های مربوطه و اقدام عاجل بر آن اساس می‌باشد.

در خاتمه موکدا خاطر نشان می‌سازد شورای اسلامی شهر و نیز شهرداری یزد همچون گذشته آماده هرگونه هم فکری و همکاری در جهت مهار بحران پیش رو و حفاظت از سلامت جسمی و آرامش روحی شهروندان گرانقدر یزد می‌باشد.

کد خبر 415768

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یزد شوراي شهر يزد اصناف ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تمدید تعطیلی شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران