Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@20:28:00 GMT

۵۰ میلیون ایرانی برای کرونا غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۷۰۱

۵۰ میلیون ایرانی برای کرونا غربالگری شدند

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، علی رضا رییسی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح غربالگری و مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد، روند غربالگری ویروس کرونا در تمامی استان‌ها با حضور گسترده کارشناسان حوزه بهداشت و ۲۳ هزار تیم ویژه ادامه دارد و تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نفر در این طرح غربالگری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر بهداشت گفت:تمامی هموطنان از دو مسیر سامانه تلفنی ۴۰۳۰ و سامانه اینترنتی salamat.gov.ir در این غربالگری فراگیر شرکت کنند.

رییسی ضمن اشاره به آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: مردم ایران با رعایت کامل این طرح گام بلندی در مسیر غلبه بر بیماری کووید ۱۹ طی خواهند کرد.

معاون وزیر بهداشت افزود: عدم سفر و در خانه ماندن مردم طبق طرح مذکور قطعا زنجیره انتقال این بیماری را خواهد شکست.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی