Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:35:54 GMT

شهدای مدافع سلامت بی‌ادعا جانشان را فدا می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۴۹۷

شهدای مدافع سلامت بی‌ادعا جانشان را فدا می‌کنند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: شهدای مدافع سلامت مشتاقانه و بی‌ادعا به مردم خدمت و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی در پی شهادت «اکبر ناظری‌پور»، اولین شهید جامعه سلامت استان سمنان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهدا نماد ایثار و فداکاری بوده و شهدای مدافع وطن مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل‌بیت (ع) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرده است: شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان‌ساز ولایت درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: شهادت خادم و دل‌سوخته به سلامت مردم شهید «اکبر ناظری‌پور» در این روزهایی که ویروس کرونا مردم را در تنگنا قرار داده، بسیار سخت است، اما در عین حال پر کشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و مشتاقانه و بی‌ادعا به مردم خدمت و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می‌کنند، شکوه و عظمت دارد.

دامغانی اضافه کرد: چنین است که همواره برای مؤمنان و مشتاقان خدمت خالصانه درهای شهادت باز و لقای پروردگار در انتظار آنان است.

وی افزود: شهادت اولین شهید جامعه سلامت استان را به خانواده این شهید بزرگوار، دوستان و هم‌سنگرانش تبریک و تسلیت عرض و علو درجات و غفران و رحمت الهی را برایش مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت شهید استان سمنان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد