Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:19:58 GMT

رزمایش یاوران مهدی(عج) در شاهرود برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۱۳۷

رزمایش یاوران مهدی(عج) در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان صبح دوشنبه در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا شاهرود، درباره آخرین تصمیمات مأخوذه این قرارگاه ابراز کرد: یکی از مصوبات این نشست برگزاری رزمایشی در شب میلاد حضرت مهدی (عج) هم‌زمان با ضدعفونی و پخش سرودهای مناسب در سطح شهر و محلات شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه توزیع رایگان ماسک و دستکش و اهدای بسته غذایی و نذورات قربانی مردم برای سلامتی امام زمان (عج) بین نیازمندان دیگر محور این رزمایش است، ابراز کرد: مبدأ این رزمایش مقبره مطهر شهدای گمنام و مقصد آن محلات شهر شاهرود است.

ترویج فرهنگ ایثار و کار جهادی

عضو قرارگاه مردمی مبارزه با کرونای شاهرود گفت: جهاد عرصه شناخت نیروهای مؤمن انقلابی پای‌کار است که با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در برهه‌های مختلف این انقلاب به میدان آمده و با اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، سختی‌ها را به‌آسانی سپری می‌کند و در تعالی گام‌های انقلاب ثابت‌قدم و استوار عمل می‌کند.

عبداللهیان بابیان اینکه رزمایش یاوران مهدی (عج) نشانگر عظمت نیروی مردمی و تقویت‌کننده فضای معنوی، امید و انگیزه الهی است، ابراز داشت: این رویداد مردمی چهارشنبه ۲۱ فروردین جاری ساعت ۱۵:۳۰ از حرم مطهر شهدای گمنام آغاز خواهد شد.

وی درباره ستاد مردمی مقابله با کرونا نیز توضیح داد: پس از اینکه شاهرود با شیوع کرونا روبرو شد گروه‌های مردمی، تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی، بسیجیان و … نسبت به تشکیل گروه‌های مردمی و گندزدایی معابر و تولید دستکش و ماسک مبادرت ورزیدند اما نیاز بود تا این فعالیت‌ها ساماندهی و مدیریت شوند لذا قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا به ریاست و محوریت امام جمعه شاهرود ایجاد شد.

تولید ماسک و توزیع اقلام

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه جلسات این قرارگاه به صورت منظم در دفتر امام جمعه برگزار و گروه‌ها از عملکرد خود گزارش کار می‌دهند، بیان داشت: مناطق مختلف شهر بر اساس نیاز و موقعیت جغرافیایی تقسیم و هر شب با حضور گروه‌های مردمی و جوانان انقلابی شهرستان ضدعفونی می‌شوند.

عبداللهیان با بیان اینکه تنها رسالت این گروه‌ها ضدعفونی معابر نیست، بیان داشت: تولید ماسک، بسته ارزاق، مایع ضدعفونی کننده، جذب نذورات مردمی و قربانی گوسفند و توزیع این اقلام در بین مردم و نیازمندان، شناسایی جامعه هدف نیازمندان و … در زمره اقدامات این قرارگاه است که هزینه تمام آن‌ها نیز از کمک‌های مردمی و خیران استحصال می‌شود.

کد خبر 4893197

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا تبلیغات اسلامی سمنان بسیج ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید استانداری قزوین بارش باران ماسک طبی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند

به گزارش خبرآنلاین روسیه، امروز (دوشنبه) پس از آنچه به گفته وزیر دفاع این کشور، تهدیدات تحریک‌آمیز مقامات غربی خوانده شده است، اعلام کرد که قصد دارد رزمایشی با استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی انجام بدهد.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد: وزارت دفاع روسیه گفت که این رزمایش به دستور «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه انجام می‌شود و در آن آمادگی نیروها و توانمندی‌های هسته‌ای غیراستراتژیک برای اجرای ماموریت‌های رزمی سنجیده می‌شود.

به نقل از ایسنا وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این رزمایش شامل تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات غیراستراتژیک به منظور استفاده از آن‌ها خواهد بود. یگان‌های موشکی منطقه نظامی جنوب و نیروی دریایی نیز در آن شرکت خواهند کرد.

طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، «طی این نشست، برخی تدابیر به منظور تمرین آماده‌سازی استفاد از تسلیحات هسته‌ای غیراستراتژیک استفاده خواهد شد.»

روسیه بزرگ‌ترین زرادخانه تسلیحات هسته‌ای را دارد.

وزارت دفاع روسیه بیان کرد که این رزمایش با هدف تامین امنیت ارضی و استقلال روسیه را «در پاسخ به اظهارات و تهدیدات تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی علیه فدراسیون روسیه» انجام می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903441

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی