Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از پلمب یک هزار و ۹۵۱ واحد صنفی متخلف طی یک ماه گذشته به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد. تاریخ انتشار: 15:12 - 24 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۰۱۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار "محسن خانچرلی" فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ماموران پلیس اداره نظارت براماکن عمومی استان به همراه تیم‌هایی متشکل از سازمان تعزیرات، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌های مرتبط در پی شیوع ویروس کرونا و مصوبات ستاد ملی مبارزه با شیوع این ویروس، مبنی بر تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضروری، استمرار بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انسانی را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: الگوی ترافیک تغییر کرده است

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و امکانات درصدد تامین امنیت فیزیکی و روانی شهروندان در این ایام است، گفت: پیشگیری و مقابله با احتکار و قاچاق کالا‌های سلامت محور و همچنین برخورد با خودرو‌ها و واحد‌های صنفی متخلف که به توصیه‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه نمی‌کنند در دستور کار پلیس است.

وی با اعلام اینکه هزار و ۹۵۱ واحد صنفی متخلف در این ایام به علت عدم رعایت موازین و مقررات مبارزه با انتشار ویروس کرونا پلمب و از ادامه فعالیت این واحد‌ها جلوگیری به عمل آمده، اظهار داشت: در همین رابطه ۷ هزار و ۴۱۲ مورد بازدید مشترک با حضور ماموران پلیس و دیگر نهاد‌های مسئول انجام شده که منجر به صدور ۳۵۷ مورد اخطار و ۳ هزارو ۱۸۶ مورد تذکر شفاهی شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: در جریان این بازرسی ها، ۳۸۱ هزار و ۵۶۹ عدد انواع مواد شوینده و بهداشتی، ۴۱ هزار و ۱۶۷ عدد ماسک، ۷۲ هزار و ۷۵۰ لیتر الکل ضدعفونی کننده و ۳۰ هزار عدد دستکش لاتکس تاریخ مصرف گذشته توسط ماموران اداره نظارت براماکن عمومی استان کشف و جمع آوری شده است.

سردار خانچرلی در پایان گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، کار نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی با جدیت از سوی پلیس امنیت عمومی دنبال و واحد‌های صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس کرونا غرب استان تهران واحد های صنفی ویروس کرونا صنفی متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون