Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تعمیرات اساسی پالایشگاه اول پارس جنوبی از آغاز تعمیرات اساسی این پالایشگاه خبر داد و گفت:در راستای تداوم تولید پایدار گاز و بازدهی بیشتر در فصل سرما تعمیرات اساسی در پالایشگاه اول پارس جنوبی با مشارکت متخصصان داخلی آغاز شد. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اکبر غلامی صبح امروز در نشست بررسی آغاز عملیات تعمیرات پالایشگاه اول مجتمع پارس جنوبی با اشاره به اینکه این عملیات در راستای پایداری تولید گاز در شبکه سراسری اجراء شده است اظهار داشت:عملیات تعمیرات پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس‌جنوبی، با هدف تولید پایدار گاز و انتقال به شبکه سراسری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی پالایشگاه اول به مدت 20 روز ادامه دارد افزود: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام گرفته با ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت ملی گاز ایران، تعمیرات اساسی پالایشگاه اول از 15 اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت 20 روز با تعداد 381 درخواست کار ادامه دارد.

غلامی با بیان اینکه تعمیرات اساسی یک اتفاق مهم و بسیار تاثیرگزار با برنامه از پیش تعیین شده برای پایداری تولید گاز در مجتمع است افزود: از مهمترین کارهای برنامه‌ریزی شده تعمیرات اساسی امسال در پالاشگاه اول مجتمع پارس جنوبی، تعمیرات پیشگیرانه سه ساله کمپرسور پروپان ردیف دوم گازی، به‌روز رسانی سیستم کنترل کمپرسور، بازرسی و تعمیرات برج احیاء ردیف اول گازی، انجام تعمیرات پیشگیرانه تجهیزات برقی واحد اودرانت برای نخستین بار و برخی دیگر از تعمیرات، از اهداف استراتژیک  تعمیرات پالایشگاه اول  مجتمع گازی پارس جنوبی است که با تلاش متخصصان داخلی اجرا می‌شود.

رئیس تعمیرات پالایشگاه اول مجتمع گازی پارس جنوبی، بهینه سازی مصرف انرژی و منابع را از دیگر اهداف این تعمیرات دانست و گفت: تعمیرات اساسی در راستای اهداف استراتژیک مجتمع و به منظور حفظ و استمرار پایداری تولید در فصل زمستان  انجام می‌شود و در این راستا توجه ویژه‌ای برای رسیدن به اهداف استراتژیک بهینه سازی مصرف انرژی و منابع ، ارتقاء وضعیت HSE و تولید اقتصادی دارد.

بوشهر|کاهش 13درصدی فلرینگ در پالایشگاه اول پارس جنوبی پالایشگاه گاز فازهای 2 و 3 پارس جنوبی برای تعمیرات خاموش می‌شود تعمیرات اساسی پالایشگاه اول پارس جنوبی با کاهش 20 روزه زمان تعمیرات

وی با اشاره به اینکه تعمیرات پالایشگاه گاز بر اساس برنامه‌ زمانبندی باتلاش متخصصان داخلی انجام می‌شود تا برای زمستان پیش‌رو، حداکثر تولید با ضریب پایداری بالا داشته باشیم خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات و مصائب شرایط بحرانی کشور در مقابله با ویروس کووید 19 ، پالایشگاه اول به عنوان نخستین پالایشگاه، مسئولیت سنگینی به لحاظ سلامت و ایمنی کارکنان و جوامع محلی بر عهده گرفته و با تلاش و برنامه‌ریزی منسجم تمامی واحدهای این پالایشگاه خصوصا HSE ، تعمیرات اساسی ان‌شاالله با قدرت، صلابت و به‌صورت ایمن و بدون حادثه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعمیرات اساسی پالایشگاه اول پالایشگاه اول پارس جنوبی تعمیرات پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی پالایشگاه اول مجتمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد

فرخی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

او افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

فرخی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در جهت بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف