Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:19:35 GMT

جدیدترین نسخه موبایلی نرم‌افزار دستور منتشر شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۶۲۶۸

جدیدترین نسخه موبایلی نرم‌افزار دستور منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضائیه، با توجه به استقبال و رضایت کم‌نظیر کاربران فضای مجازی از نسخه اندرویدی نرم‌افزار «دستور»، نسخه ۲ و جدید آن با قابلیت‌های بیشتر از جمله بهبود رابط کاربری، امکان پشتیبانی از قوانین مورد علاقه و حاشیه‌های کاربر در فضای ابری برای بازنشانی با همان محتوای نسخه ۲،۵،۱ کتابخانه ویندوز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نسخه جدید موبایلی نرم‌افزار «دستور»، کارتابل روزنامه رسمی هم افزوده شده که از طریق آن کاربران می‌توانند در صورت اتصال گوشی به اینترنت آخرین قوانین و مقررات تصویب شده و آراء و نظریات صادره را مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش، ۹۰ قانون و مقرره مانند بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های جدید قوه قضائیه به محتوای قبلی نسخه جدید اضافه شده و همچنین در بیش از ۵۰ قانون و مقررات قبلی نیز آخرین اصلاحات و تغییرات اِعمال شده است مانند قانون صدور چک که اصلاحات مصوب ۱۳ آبان سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی در آن آمده است.

همچنین با توجه به اینکه آگاهی و دسترسی به قوانین و مقررات مربوط به جامعه ایثارگران از مشکلات این قشر شریف بود، بخش اعظم قوانین و مقررات مصوب این حوزه و آراء هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مرتبط با جامعه ایثارگران به کتابخانه نسخه جدید نرم‌افزار دستور اضافه شد و می‌توان گفت نرم‌افزار دستور از این حیث جامع‌ترین مجموعه قوانین و مقررات عرضه شده است.

علاقه‌مندان به نرم‌افزار اندروید «دستور» می‌توانند آخرین نسخه آن را از طریق کافه بازار به نشانی https://cafebazaar.ir/app/ir.eadl.dastoor بارگذاری کنند.

همچنین نسخه ویندوز ۲،۵،۱ دستور به نشانی اینترنتی http://eadl.ir/ دستور برای عموم قابل دسترس است.
 

کد خبر 4960562

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه قوه قضائیه قوه قضاییه فساد مالی وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا هفته قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اکبر طبری مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران قوانین و مقررات نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • ببینید | سحابی مدیرعامل رایمند: قوانین نه تنها به نفع تولیدکننده نیست بلکه به ضرر آن است
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)