Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رزن، گفت:خدمت در قوه قضائیه از جایگاه ویژه و والایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید رضا سلامتی فرماندار شهرستان به همراه لطفی نماینده مردم شریف رزن، لشکری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و عزیزی بخشدار مرکزی شهرستان رزن با حضور در محل دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، با آقای آرمان رئیس دادگستری و آقای محمدی دادستان شهرستان رزن بمناسبت هفته قوه قضاییه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید رضا سلامتی در این دیدار اظهار کرد: هفتم تیر حادثه ای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باعث رسوائی توطئه های قدرت های شیطانی منافقین شد و خدمت در قوه قضائیه از جایگاه ویژه و والایی برخوردار است و بخشی از امنیت این شهرستان مرهون تلاش های دستگاه قضائی در کنار نهادهای امنیتی انتظامی است.

سلامتی خدمات صادقانه مجموعه دادگستری را ارزشمند توصیف نمود و افزود : مسئولان دستگاه‌های قضایی تلاشگران عرصه عدالت هستند و وجود تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب آرامش و آسایش در جامعه خواهد شد و همکاری‌های بسیار نزدیک مجموعه دادگستری شهرستان با دستگاههای اجرایی در راستای اجرای قانون بسیار اثرگذار بوده است و همواره این مجموعه ها کمک‌ حال هم برای احقاق حقوق مردم بوده‌اند.

فرماندار رزن در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب «آیت الله دکتر بهشتی » و 72 تن از یارانش، هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و از تلاش های صورت گرفته در راستای حل مشکل مردم تشکر و قدردانی کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان رزن فرماندار رزن قوه قضائيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا