Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست انجمن تِکبال از برگزاری نخستین دوره رقابتهای این رشته به طور نمایشی با حضور چهره های مطرح ورزشی و هنری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، سیدحسین موسوی‌شفیق با اشاره به نوپا بودن انجمن تِکبال و ارائه توضیحاتی درخصوص روند برنامه‌های توسعه‌ای و هدفمند این رشته در کشور، اظهار داشت: سعی داریم رشته ورزشی تِکبال را با تکیه بر استعدادهای ورزشی و با برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری به عموم مردم معرفی کنیم تا در کشور گسترش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هماهنگی محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از طریق مسابقات نمایشی و پوشش مطلوب رسانه ای تِکبال به مطلوب‌ترین شرایط دست پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تِکبال تلفیقی از پینگ پنگ و فوتبال که روی یک میز و به صورت دو نفره و چهار نفره برگزار می شود، تاکید کرد: از دیگر برنامه های  انجمن تِکبال برگزاری نخستین دوره مسابقات آزاد کشوری، شناسایی استعدادها، تامین زیرساخت های مناسب و تشکیل تیم ملی است.

موسوی شفیق در خصوص شرکت در رقابتهای برون مرزی گفت: حضور در رویدادهای مهم جهانی، آسیایی و کسب کرسی‌های بین‌المللی برای سرعت بخشیدن به رشد این رشته مهم است. 

سرپرست انجمن تِکبال با اشاره به تاخیر در اجرای برنامه های انجمن تِکبال، عنوان کرد: قرار بود نخستین دوره مسابقات تکبال به طور نمایشی و با حضور چهره‌های مطرح ورزش و هنر کشورمان در اواخر فروردین ماه انجام شود. اما با شیوع ویروس کرونا، برگزاری این رقابتها به تعویق افتاد و به محض کاهش شدت این بیماری، برگزاری این پیکارها را در دستور کار داریم.

سرپرست انجمن تِکبال با با اشاره به اینکه هیچ کمیته‌ی استانی نداریم، خاطرنشان کرد: زمان تشکیل کمیته‌ها را ابتدای سال آینده و با اولویت استان‌های فوتبال‌خیز و  دارای ظرفیت و زیرساخت مناسب این رشته اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون انجمنهای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود