Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا در سه‌ماهه اول جاری خدمات فرهنگی این نهاد در فضای مجازی برای مددجویان ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمت فرهنگی این نهاد به‌صورت مجازی در سال جاری خبر داد و گفت: تمامی آموزش‌های فرهنگی این نهاد در سال جاری به خاطری شیوع ویروس کرونا در کشور و در استان به‌صورت مجازی برای مددجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هدف از ارائه آموزش‌های فرهنگی ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و تعمیق باورهای دینی در بین مددجویان است، تصریح کرد: جشنواره قرآنی باران وحی با حضور ۳۱۲ نفر از مددجویان در رشته‌های معارفی، آوایی، ادبی و هنری برگزار که اسامی شرکت‌کنندگان جهت داوری در مرحله استانی اعلام و منتخبین نهایی به مرحله کشوری معرفی می‌شوند. 
مبشری از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد را آموزش مجازی قرآن کریم برای مددجویان اعلام و بیان کرد: ۳۱۶ نفر از مددجویان در این دوره آموزشی شرکت کردند که آموزش‌هایی در قالب تدبر در کتاب زندگی، مربی پروری، تفکر ویژه دختران و تفکر ویژه پسران برای آنان ارائه شد. 
وی تصریح کرد: ثبت‌نام ۳۳۳ نفر از فرزندان مددجویان در سامانه نورالهدی به‌منظور بهره‌گیری از نشریات و مسابقات به‌منظور معرفت افزایی و استمرار برکات زیارت از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد است که در سال جاری به‌صورت مجازی برای مددجویان اجرا شد. 
مبشری به خدمات فرهنگی مجازی ارائه‌شده به کارکنان کمیته امداد در سال جاری اشاره و بیان کرد: آموزش مجازی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که ۲۴۲ نفر از کارکنان در این آموزش شرکت و ۲۸ نفر جزو منتخبین اعلام شدند، گرامیداشت روز دختر و ایجاد کانال فدای دخترم و برگزاری مسابقات به‌صورت مجازی و ثبت‌نام ۲۲۱ نفر از فرزندان کارکنان در سامانه نورالهدی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی اجراشده این نهاد در سال جاری است. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در دوران شیوع ویروس کرونا با دسترسی آسان مددجویان به محتویات آموزشی همچنان ادامه دارد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر کمیته امداد کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی این نهاد برای مددجویان صورت مجازی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری