Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سردار گودرزی گفت: مرزبانان بایستی در شنا کردن مهارت کافی داشته باشند تا هنگام حضور در مرز‌های آبی جنوب کشور به جهت عملیاتی بودن این استان ها، شاهد عدم توانایی در شنا کردن در مأموریت‌های آبی نباشیم. تاریخ انتشار: 13:00 - 23 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۳۷۹ خبرگزاری میزان -  سردار "احمدعلی گودرزی" در بازدید از مرکز تجهیزات و تعمیرات شناوری شمال کشور در مازندران، با تأکید بر نگهداری و نگهداشت تجهیزات شناوری مرزبانی گفت: با توجه به رشد صنایع تعمیرات و نگهداری، کنترل و مدیریت آسان بر اموال سازمانی و شناوری یک نیاز مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: نگهداری و تعمیرات صحیح می‌تواند در صرفه جویی هزینه‌های سازمانی موثر باشد و این مهم باید در کارکنان به عنوان یک مولفه علمی و نگهداری، نهادینه شود.   فرمانده مرزبانی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان مازندران، مرکز آموزش علوم دریایی و معین برای استان‌های جنوبی کشور است، تاکید کرد: مرزبانان بایستی در شنا کردن مهارت کافی داشته باشند تا هنگام حضور در مرز‌های آبی جنوب کشور به جهت عملیاتی بودن این استان ها، شاهد عدم توانایی در شنا کردن در مأموریت‌های آبی نباشیم.   سردار گودرزی در این بازدید از روند پیشبرد اهداف سازمانی اظهار رضایت کرد و ادامه داد: این روند رو به رشد باید مستمر، تداوم و ارتقاء داشته باشد تا موفقیت حاصل شود.   وی با تاکید بر داشتن عشق، شجاعت و خدمت صادقانه در مرزبانی گفت: قوانین و مقررات ضامن صیانت کارکنان بوده و باعث ارتقاء آمادگی عملیاتی و کاهش آسیب پذیری در ماموریت‌های مرزبانان خواهد شد.   فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه حراست از مرز‌های آبی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: مرزبانی حافظ امنیت مرز‌های کشور است و مرزبانان باید از حدود و ثغور مرز‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع و پاسداری کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس مرزبانی شنا کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی کرج برگزار شد که تیم خوزستان دربازی فینال رشته ورزشی فوتسال با نتیجه ۲ برصفر تیم مازندران را شکست داد و جام قهرمانی را برای استان به ارمغان آورد.

علی محمد غیبی و مجتبی محمدیان از تیم خوزستان با به ثمر رساندن ۶ گل به صورت مشترک آقای گل مسابقات شدند.

محمدباقر پویانفر بازیکن خوش تکنیک و خلاق تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات جام شهدای مهارت شناخته شد.

علی مجمد غیبی، محمد رشیدی، رحیم محمودی، مجتبی محمدیان، حسین رضاگاه، محمدباقر پویانفر، ماشاللله حیاتیان نسب، رضا رایگان، عبدالله حاجت، تورج احمدی و احسان اکبرزاده نفرات تسکیل دهنده تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان بودند.

مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ۶ رشته فوتسال، والیبال، شنا، دارت، شطرنج و تنیس روی میز برگزار شد.

۳۶۰ ورزشکار در ۲ بخش بانوان وآقایان مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه کشور به رقابت پرداختند.

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید