Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اوضاع نابسامان بازار و گرانی های اخیر که ناشی از نبود یک مدیریت واحد و منسجم است، گفت:  سه ماه بعد از برکناری وزیر صمت توسط رئیس جمهور، و معرفی مدرس خیابانی به عنوان جایگزین  رحمانی در دقایق پایانی به عنوان گزینه وزارت صمت و عدم کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی توسط مدرس خیابانی قرار بود تا ظرف مدت قانونی گزینه دیگری از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شود که تاکنون این امر محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اتمام مهلت قانونی معرفی گزینه وزارت صمت، آقای رئیس‌جمهور با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری از ایشان استیجازه کرده اند و معظم له نیز ذیل نامه ایشان نوشته‌اند: «در اسرع وقت وزیر معرفی شود». با این حال، هنوز هم دولت در معرفی وزیر تعلل می کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان گفت: در نبود وزیر قانونی در وزارت صمت هر روز بازار، تلاطم بیشتری را شاهد خواهد بود و دست نمایندگان ملت هم برای پیگیری مشکلات مردم باز نخواهد بود، چنانکه طی چند روز گذشته گرانی در بازار خودرو و دیگر موارد مرتبط با وزارت صمت فشار روانی و مالی زیادی را به مردم تحمیل کرده است.

کد خبر 5019835 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محسن دهنوی وزارت صمت حسن روحانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی صحن مجلس محمد باقر قالیباف شورای نگهبان حسن روحانی برجام سعید خطیب زاده محمد جواد ظریف ویروس کرونا ایران وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب

تابناک _ آقای نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد. 

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد