Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دادستان کل کشور در مراسم معارفه دادستان خراسان جنوبی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد بر لزوم ورود جدی دادستان‌ها به منظور حل مشکلات واحد‌های تولیدی تاکید کرد. خبرگزاری میزان - مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی به صورت ویدئوکنفرانس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و معاونان دادستانی کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در ابتدای این مراسم با اشاره به چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مرور خاطرات دفاع مقدس برای ما و نسل آینده بی شک در حل مشکلات راهگشا خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت دشمن شناسی بیان کرد: آمریکا در سال ۵۹ برای شکست انقلاب و تجزیه کشور، صدام را برای حمله نظامی به ایران تحریک کرد، اما با رهبری امام (ره) و جانفشانی جوانان این نقشه دشمن با شکست فاحش رو به رو شد.

دادستان کل کشور ادامه داد: امروزه دشمن با تحریم اقتصادی قصد آسیب زدن به کشور و انقلاب را دارد.

وی با بیان اینکه یکی از جنایت‌های فاحش آمریکا به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود، افزود: پرونده شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان این جنایت بسته نخواهد شد.   بیشتر بخوانید: دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان معارفه شد دادستان کل کشور با بیان اینکه امروزه دشمن در عرصه سیاسی در سازمان ملل نیز با شکست رو به رو شده است، گفت: فشار‌های دشمن ثمری جز قوی‌تر شدن مردم ما نخواهد داشت و ما نیز با همدلی مسیر خود را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در قوه قضاییه بحث تحول در قوه است که دادستان‌ها در این زمینه مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه تحول در قوه قضاییه باید از درون آغاز شود، بیان کرد: باید درون دستگاه قضایی را از هرگونه آسیب و فساد صیانت کرده و قاطعانه بدون اغماض با هر گونه فساد برخورد کنیم.

دادستان کل کشور اذعان کرد: رسیدگی به شکایات تنها یکی از وظایف دادستان است در صورتی که وی به عنوان مدعی‌العموم مسئولیت‌های متعددی دارد.

حجت الاسلام والمسملین منتظری خطاب به دادستان‌ها گفت: مسئولیت‌های خود را در وهله اول به درستی شناخته و سپس با برنامه‌ریزی در راستای رسیدن به آن گام بردارید.

وی اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع به ویژه کسانی که قدرت مالی کافی ندارند از مهمترین وظایف دادستان است.

دادستان کل کشور ادامه داد: نظارت مستمر بر دادسرا‌های شهرستان‌ها از سوی دادستان مرکز استان، نظارت فیزیکی و الکترونیکی برای شناخت آسیب‌ها، و صیانت از حقوق عامه از مهمترین وظایف دادستان‌ها است.

وی با تاکید بر لزوم ورود جدی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی افزود: دادستان‌ها در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و کارخانه‌ها در شرایط فعلی به صورت جدی ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: ضمن اینکه باید در راستای کاهش جمعیت زندان‌ها قدم برداریم، ولی با کسانی که اخلال در امنیت کشور ایجاد می‌کنند، به صورت قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی یادآور شد: تلاش برای باز اجتماعی کردن زندانیان نیز از دیگر مسئولیت‌ها است.

وی گفت: به همکارانم در خراسان جنوبی بابت همه تلاش‌ها در راستای انجام تکالیف خسته نباشید عرض می‌کنم.

دادستان کل کشور بیان کرد: انجام تکالیف و مسئولیت در محاکم با توجه به تراکم جمعیت در شرایط کرونایی اقدامی ایثارگرانه است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: تمایل قلبی برای حضور در بین مردم خراسان جنوبی به بهانه مراسم تکریم و معارفه دادستان بیرجند را داشتم، ولی محدودیت‌های کرونایی این افتخار را از ما گرفت.

وی با تأکید و تعامل بیشتر در مجموعه دادگستری افزود: امروز حجت الاسلام نسائی را به عنوان دادستان مرکز خراسان جنوبی معرفی می‌کنم که به خوبی با استان آشنایی دارند.

گفتنی است در این برنامه از زحمات سید حسین مقدس قدردانی و حجت‌الاسلام والمسلمین نسائی به عنوان دادستان جدید مرکز استان خراسان جنوبی معارفه شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان کل کشور معارفه دادستان حمایت از تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور معارفه دادستان حمایت از تولید حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور معارفه دادستان خراسان جنوبی دادستان ها حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور جزئیات خسارت‌های وارد شده درپی بارش های شدید باران در چهار استاناصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و یزد را تشریح کرد.

حسین ظفری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بارش‌های اخیر در کشور که منجر به جاری شدن سیل و آبگرفتگی شد، گفت: در روزهای اخیر در برخی استان‌ها مانند اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و یزد بارش‌های شدید رخ داده و که این بارش‌ها منجر به سیل و آبگرفتگی در برخی از مناطق شده و بعضا خساراتی نیز وارد شده است.

آسیب به ۳ شهر اصفهان 

ظفری اظهارکرد: در روزهای اخیر، بارش‌هایی را در شهرهای کاشان، آران و بیدگل و قمصر در استان اصفهان داشتیم که این موضوع باعث ایجاد آبگرفتگی هایی شد و برخی اماکن مسکونی دچار خسارت شدند. در این مناطق آب، برق، گاز و راه های ارتباطی برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه ها وجود ندارد.

بارش های اخیر خسارات زیادی در خراسان جنوبی وارد کرد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در دو روز اخیر، در استان خراسان جنوبی نیز بارش‌هایی را داشتیم. در شهرهای زیرکوه، خوسف، طبس و بیرجند بارش ها شدت داشت و خسارت‌هایی به محورهای مواصلاتی، پل‌ها و آبنماها وارد شد البته تمام محورهای مواصلاتی باز هستند اما از مردم خواهش می کنیم تا ایمن سازی کامل محورها از تردد خودداری کنند. 

ظفری با اشاره به بخشی از خسارات بارش‌ها در خراسان جنوبی  گفت: این بارش ها باعث آسیب به ۲۰ قنات و تلف شدن بیش از ۳۰۰ راس دام شده است. همچنین تعدادی روستا دچار قطعی برق شده بودند که به تازگی وصل شده است. سیستم سوخت رسانی در این استان فعال است. 

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: برخی روستاها به دلیل قطعی آب،کمبود آب داشتند که آبرسانی با تانکرها انجام شد و همکاران ما در تلاشند تا به زودی مشکل آب نیز برطرف شود. 

خسارت به راه های روستایی کرمان

ظفری گفت: در جنوب کرمان نیز، بارش‌ها به منازل، راه های عشایری، ابنیه خساراتی وارد کرد اما نیروهای امدادی در تلاشند تا زودتر مشکلات را رفع کنند. راه های مواصلاتی باز هستند اما راه های روستایی ناایمن هستند که باید مدنظر هموطنان قرار گیرد. 

برق روستاهای یزد وصل شد 

وی افزود: بارش‌ها در استان یزد نیز سبب شد تا راه های روستایی تخریب شود. همچنین مشکلاتی در راه‌های اصلی نیز وجود دارد که در حال برطرف شدن است. تردد در این استان مشکلی ندارد. در این استان ۲۵۲ روستا دچار قطعی برق شده بودند که امروز شبکه برق پایدار شده و مشکلی وجود ندارد.

ظفری در پاسخ به این پرسش که این بارش‌ها، تلفات جانی داشته است یا خیر؛ گفت: خوشبختانه این بارش‌ها، تلفات جانی نداشته‌اند و به زودی میزان خسارات ارزیابی و اعلام می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه