Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@06:22:17 GMT

حضور ۲۳۰ مربی تنیس ایران در سمینار آموزشی آنلاین

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۹۶۱۴

حضور ۲۳۰ مربی تنیس ایران در سمینار آموزشی آنلاین

بزرگترین سمینار آموزشی آنلاین مربیان ورزش کشور توسط فدراسیون تنیس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون تنیس، از ساعت 9.30 صبح امروز نخستین وبینار آموزشی مربیان این رشته توسط کمیته آموزش برگزار شد.

 داوود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس ضمن افتتاح این وبینار و خوش آمدگویی به شرکت کنندگان به تبیین اهداف و برنامه‌های اصلی فدراسیون در زمینه قهرمانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه سید امیر برقعی، رئیس کمیته آموزش مربیان فدراسیون بخش‌های فنی و آموزشی وبینار را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

با دعوت فدراسیون تنیس، محرم علی خدایی و محمد مهذب نیا و  ندا نوریان مدرسین این دوره هر یک به مدت 40 دقیقه به تدریس مباحث و ارائه تجربیات خود به شرکت کنندگان پرداختند.

بر اساس برنامه کمیته آموزش مربیان، در این وبینار آموزشی سه موضوع آموزش به نونهالان زیر 10 سال ، نوجوانان 14 سال و تاکتیک در بازی انفرادی مورد بررسی قرار گرفت.

بیش از 230 نفر از مربیان و علاقمندان تنیس از سراسر کشور در این وبینار شرکت کردند .

براساس اعلام کمیته آموزش مربیان فدراسیون تا پایان سال 1399  پنج برنامه آموزشی آنلاین برای مربیان برگزار می‌شود که علاقمندان بسیار زیادی برای 4 دوره پیش‌روی این پروژه آموزشی ثبت‌نام کردند.

دومین وبینار آموزشی فدراسیون ویژه مربیان در آبان ماه برگزار خواهد شد.

فینالیست‌های جام حذفی تنیس بانوان مشخص شدند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس فدراسیون تنیس کمیته آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز ادامه یافت که تیم ایران با قبول شکست ۲ بر یک برابر عربستان، باید برای کسب مقام سومی به میدان برود.   تیم پسران کشورمان در بازی نخست انفرادی توسط امیرکسری رنجبر به پیروزی رسید، اما در بازی دوم آراد زینلی نتوانست به برتری دست یابد، در ادامه تکلیف تیم برنده به دیدار دونفره کشیده شد که عربستان در نهایت ۲ بر یک برنده شد تا شاگردان امیرحسین اسفندیاری شانس حضور در فینال را از دست بدهند.   امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند. سرپرستی این تیم نیز بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است. رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.   گفتنی است در همین مسابقات، تیم دختران کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز