Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک کشاورزی نسخه جدید همراه بانک (نسخه 1.2.1) را برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید از طریق سایت بانک و نرم افزار کافه بازار، منتشر کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ، در راستای توسعه و ارائه خدمات رقابتی بانکداری الکترونیکی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان، نسخه جدید همراه بانک کشاورزی با قابلیت های ذیل برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید، در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- افزایش سقف انتقال وجه پایا تا سقف سیصد میلیون ریال ، کارت به کارت تا سقف شصت میلیون ریال و حساب به حساب تا سقف پانصد میلیون ریال .
- فعالسازی و یا غیرفعالسازی رمز پویا بدون نیاز به مراجعه به دستگاه های خودپرداز (ویژه روش اینترنتی)
- خواندن خودکار پیامک رمز پویا در تراکنش های کارتی (فعال سازی و یا غیرفعال سازی این امکان از طریق منوی تنظیمات امکانپذیر است.)
- استعلام وضعیت (فعال/غیرفعال بودن) رمز پویا برای شماره کارت انتخابی (ویژه روش اینترنتی)
- امکان شارژ مستقیم سیمکارت های ترابرد شده از طریق انتخاب دستی اپراتور(ویژه روش اینترنتی)
- انتقال وجه کارت به حساب از طریق شماره موبایل (ویژه روش اینترنتی)
- درخواست رمز پویا در تراکنش های کارتی (روش پیامکی)
- امکان استعلام و پرداخت قبوض موبایل و تلفن ثابت با شماره خط (روش پیامکی)
- امکان استعلام و پرداخت قبوض برق با شناسه قبض (روش پیامکی)
- دریافت شماره شبای شماره حساب پیش فرض کارت (روش پیامکی)
شایان ذکر است به منظور رعایت الزامات امنیتی در انتقال وجه حساب به حساب شخص دیگر با مبالغ بیش از 300 میلیون تا سقف 500 میلیون ریال، مشتری باید « رمز پیامکی ارسالی » به شماره همراه خود را بعد و یا قبل از «رمز حساب» در محل مربوطه درج کند.
این گزارش می افزاید: انتقال وجوه بین حساب های خود شخص تا سقف 500 میلیون ریال مطابق روال معمول بدون ارسال پیامک میسر خواهد بود.
«برای نصب نسخه جدید همراه بانک کشاورزی اینجا را کلیک کنید»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نسخه جدید همراه بانک بانک کشاورزی میلیون ریال روش پیامکی رمز پویا تا سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد

دادگاهی در سن پترزبورگ حکمی صادر کرد که بر اساس آن وجوه متعلق به بزرگ‌ترین بانک آمریکا یعنی جی پی مورگان چیس در روسیه بلوکه خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، دادگاهی در سن پترزبورگ روز چهارشنبه حکمی صادر کرد که بر اساس آن وجوه متعلق به بزرگ‌ترین بانک آمریکا یعنی جی پی مورگان چیس در روسیه بلوکه خواهد شد.

این رای دادگاه به نفع دومین وام دهنده بزرگ روسیه یعنی بانک وی‌تی‌بی صادر شده است. این بانک شکایتی را برای بازپس گیری 439.5 میلیون دلار خود که به علت تحریم‌های آمریکا علیه روسیه در بانک جی‌پی مورگان بلوکه شده، تنظیم کرده است.

اسناد منتشر شده دادگاه نشان می‌دهد که وی‌تی‌بی از جی پی مورگان و شرکت های تابعه آن در 17 آوریل در دیوان داوری سن پترزبورگ و منطقه لنینگراد شکایت کرد.

سوئیس 318 میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کردایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیونددهشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه

این حکم وجوه موجود در حساب‌های جی پی مورگان در روسیه و "اموال منقول و غیرمنقول" از جمله سهام این بانک در یکی از شرکت‌های تابعه روسیه را هدف قرار داد.

این شکایت بر سر 439.5 میلیون دلار وجوهی است که وی‌تی‌بی در حساب خود در بانک جی پی مورگان در ایالات متحده نگهداری می‌کرد و توسط واشنگتن به عنوان بخشی از تحریم‌های مرتبط با اوکراین در سال 2022 بلوکه شد.

دادگاه دستور توقیف تمام وجوه موجود در حساب‌های بانکی جی‌پی مورگان در روسیه، از جمله حساب‌های کارگزاری و آن‌هایی که به نام یکی از شرکت‌های تابعه افتتاح شده است را صادر کرد.

این اسناد همچنین فاش کرد که بانک وی‌تی‌بی روسیه از مراجع قضایی درخواست اقدام سریع و موقت کرده است چرا که متشاکیان در حال انجام "اقداماتی برای برداشت دارایی‌های خود" از روسیه بوده‌اند.

بانک جی پی مورگان نیز هفته گذشته در شکایت خود علیه وی‌تی‌بی در منطقه جنوبی نیویورک، با استناد به اینکه قوانین ایالات متحده این بانک را از آزادسازی 439.5 میلیون دلار متعلق به وی‌تی‌بی منع می‌کند، به دنبال جلوگیری از تلاش‌های بانک روسی بود.

رویترز روز چهارشنبه به نقل از جی پی مورگان گزارش داد که این وام دهنده آمریکایی نگران است که وی‌تی‌بی دست به مصادره دارایی‌های این بانک در روسیه بزند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان