Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:37:27 GMT

طرح قرنطینه سراسری انگلیس از سد پارلمان گذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۴۰۸۲

طرح قرنطینه سراسری انگلیس از سد پارلمان گذشت

به گزارش ایرنا، در این رای گیری ۵۱۶ نماینده در مقابل ۳۸ تن دیگر از محدودیت‌های جدید دولت به منظور مقابله با شیوع کرونا حمایت کردند. این محدودیت‌ها که تعطیلی تمام فروشگاه‌های غیر ضروری، مهمان‌خانه‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی را شامل می‌شود، از امشب اجرا و تا ۲ دسامبر (۲آذر) ادامه خواهد داشت.

در این طرح از مردم خواسته شده تا در صورت امکان به دور کاری اهتمام ورزیده و در خانه بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال و بر خلاف دور قبل مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها فعال خواهند بود.

نخست وزیر انگلیس پیش از آغاز رای گیری ابراز امیدواری کرد که با اجرای محدودیت‌های جدید، آمار ابتلا به کرونا در کشور کاهش یافته و مراکز تجاری پس از پایان دوره قرنطینه دوباره به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

وی در عین حال هشدار داد که بدون اجرای قرنطینه سراسری، مرگ و میرها افزایش و فشار قابل توجهی به نظام درمانی کشور وارد می‌شد.

انگلیس به شدت از شیوع ویروس کرونا متاثر شده است. تاکنون یک میلیون و ۹۹ هزار و ۵۹ نفر در انگلیس به کووید – ۱۹ مبتلا شده و ۴۷ هزار و ۷۴۲ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در این کشور جان باخته‌اند.

دقایقی پیش از رای‌گیری اعلام شد که ۲۵ هزار و ۱۷۷ در این کشور به کووید-۱۹ مبتلا شده و ۴۹۲ نفر زندگی خود را بر اثر ابتلا به بیماری از دست داده‌اند.

دولت انگلیس در هفته‌های گذشته با اجرای محدودیت‌های کرونایی در مناطق مختلف تلاش کرد تا از اجرای قرنطینه سراسری اجتناب کند. با این حال  کارشناسان بهداشتی پیش بینی می‌کنند که اگر ویروس کرونا با این سرعت گسترش یابد آمار مبتلایان روزانه به تقریبا ۵۰ هزار مورد در روز افزایش پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا قرنطینه انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه انگلستان ویروس کرونا قرنطینه انگلستان اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران