Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:47:33 GMT

افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های تالش پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۵۰۲۶

افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های تالش پیگیری می‌شود

مریم آقابابایی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آرد نانوایی های یارانه ای از کارخانه آرد مروارید آستارا و آرد یارانه ای نانوایی های آزادپز از کارخانه های مختلف آرد تهیه می شود.

وی افزود: مدیر یکی از کارخانه های آرد، بی کیفیت بودن آرد را ناشی از مرغوب نبودن گندم وارده به کارخانه دانست و به دنبال پیگیری های فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت تالش، قول داد برای تامین گندم با کیفیت تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان سهمیه آرد نانوایی های یارانه ای و خانه پز تالش را ۴۶ هزار و ۱۹۰ کیسه اعلام کرد و گفت: سهمیه هر واحد نانوایی شهرستان بر حسب سرانه جمعیت محله یا منطقه مربوطه اختصاص می یابد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تالش با اشاره به جدیت در برخورد با تخلفات نانوایی ها ادامه داد: در نیمه نخست امسال از ۴۱۲ نانوایی این شهرستان ۷۵ بار بازرسی شده و ۱۰۶ پرونده تخلف مربوط به کم فروشی، گرانفروشی و تعطیلی خودسرانه با ارزش یک میلیارد و ۸۱۸ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۵۸۱ ریال تشکیل شده است.

وی گفت: در تالش ۴۱۲ واحد نانوایی فعال است و از این تعداد ۲۹۸ واحد دارای نان با قیمت مصوب یارانه ای و ۱۱۴ واحد آزادپز است.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویر نان بی کیفیت و بحث در خصوص علت کاهش کمی و کیفی نان و تشکیل صف های بلند در مقابل نانوایی های تالش، بررسی موضوع را از ایرنا خواستار شده بودند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها آرد وزارت صنعت معدن و تجارت نانوا تالش صمت نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد وزارت صنعت معدن و تجارت نانوا تالش صمت نانوایی آرد وزارت صنعت معدن و تجارت نانوا تالش صمت نانوایی اخبار کنکور یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد