Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در پی ترور و شهادت فخری زاده، دانشمندِ فرهیخته کشورمان بیانیه‌ای منتشر کرد.  

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در پی ترور و شهادت دانشمندِ فرهیخته، "دکتر محسن فخری زاده" بیانیه ای را منتشر کرد.    متن این بیانیه به شرح زیر است: 

 مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
سوره مبارکه احزاب آیه ۲۳

  بار دیگر دستان جنایتکار استکبار با همراهی ایادی منطقه ایشان به خون یکی دیگر از دانشمندان و نخبگان ایران عزیز اسلامی آلوده شد تا ثابت شود که دشمن هر زمان از مواجه‌ی رو در رو  و در میدان جنگ نرم و تحریم‌های ظالمانه و میز مذاکره عاجز می‌شود، به ترور روی می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 ترور ناجوانمردانه دکتر محسن  فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از پیشگامان حوزه دفاعی کشور،  اگر چه ضایعه‌ای دردناک برای ملت بزرگ ایران است، اما نقطه امیدی خواهد بود برای تداوم راه شهیدان حوزه علم و فناوری.
همزمانی شهادت دکتر فخری زاده با سالروز شهادت دکتر شهریاری گواه آن است که دشمن از اقتدار علمی جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن در همه زمینه‌ها از جمله در حوزه‌های هوا و فضا، موشکی و هسته‌ای واهمه دارد.

بر دولتمردان و مسئولان کشور است که به دشمن و وعده‌های دروغین و لبخند‌های پشت میز مذاکره دل نبندند و بدانند که تعالی، از مسیر استحکام قدرت داخلی می‌گذرد. طی این مسیر با پیشرفت‌های علمی، حل چالش‌های اقتصادی با اتکا به ظرفیت‌های درونی، تعمیق پیوند‌های اجتماعی و باور‌های دینی و ملی ممکن خواهد شد. همچنین بر نیرو‌های مسلح کشور است تا به مؤثرترین شیوه، از عاملان و آمران این جنایات خبیثانه انتقام سختی بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترور دانشمند هسته ای شهید فخری زاده بسیج اساتید دانشگاه خواجه نصیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • عملیات «وعده صادق» ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت