Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی در نهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین محیط زیست، از امور طرح رونق خواست مسائلی که در این جلسه برای بررسی آورده می‌شود، اما و اگری نداشته باشد چرا که برای مجریان طرح و پروژه‌ها حق کذایی ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار زنجان تصریح کرد: هر آنچه در جلسه  امور زیربنایی مورد بررسی قرار می‌گیرد، انتظار ایجاد می‌کند.
وی یادآورشد: طرح‌ها و پروژه‌هایی که احتمال تایید و پشتوانه کارشناسی دارد در این جلسه بررسی شود.
حقیقی تاکید کرد: مصوباتی که انجام می شود ناظر بر کار کارشناسی و استعلام دستگاه‌های اجرایی است تا مورد تایید قرار گیرد.
استاندار زنجان به باغ هاشمی‌نژاد در زنجان اشاره کرد و افزود: نمایندگان مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در این خصوص تلاش زیادی کردند که باید همه اقدامات این باغ مطابق قانون پیش برود تا در آینده دچار مشکل نشویم و همه موارد این ۱۳ هکتار بر اساس ضوابط و قانونی طی شود تا نتیجه‌ای مثبت برای منطقه داشته باشد. 

استاندار زنجان همچنین با اشاره به وضعیت کرونایی زنجان، افزود: با رعایت شهروندان در سطح استان زنجان و تلاش‌های مسؤولان در زمان مورد نظری که اعلام شده بود در شرایط شهرهای استان به لحاظ شرایط کرونایی تغییراتی ایجاد شد.
وی تاکید کرد: کوچکترین تعلل در خصوص کرونا و عمل کردن مطلق در تغییر وضعیت‌ها شرایط را به حالت قبلی برمی‌گرداند.
استاندار زنجان افزود: در حال حاضر در تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی برای بهبود هرچه بیشتر وضعیت هستیم تا این شرایط را به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس حفظ کرده و یا ارتقا دهیم.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان توسعه روستایی آمایش سرزمین پروژه ها استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که باید در استان حل شود، مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت در زنجان است، گفت: گشایش‌هایی حاصل شد و امیدواریم تا دو ماه آینده این موضوع را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محسن افشارچی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: در عملیات وعده صادق و اقداماتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد، هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را فروریخت و همه جهانیان دیدند که فقط سروصدایی بود که به وسیله رسانه به پا شده بود.

وی با بیان اینکه ایران در این حمله از موشک‌ها و پهپادهای قدیمی خود استفاده کرد، افزود: اما با همین تسلیحات نظامی قدیمی، هیمنه این رژیم به طور کامل فرو ریخت.

استاندار زنجان با بیان اینکه درست است سختی‌هایی در خصوص اقتصاد در کشور وجود دارد، ادامه داد: قطعاً از این شرایط نیز با توانمندی که در کشور وجود دارد، عبور خواهیم کرد.

استاندار زنجان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مدیران یک بار دیگر وظایف خود را مرور کنند، هرچند بنده نیز روی مسائل مهم تمرکز خواهم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که باید در استان حل شود، مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت است، تصریح کرد: گشایش‌هایی حاصل شد و امیدواریم تا دو ماه آینده این موضوع را حل کنیم.

افشارچی با بیان اینکه بهره‌وری آب یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در استان زنجان است، ادامه داد: باید بتوانیم بهره‌وری در بخش آب را بالاتر ببریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم استان جذب سرمایه‌گذار است، گفت: باید مردم را از رفتن به سمت طلا و دلار به سمت تولید سوق دهیم.

استاندار زنجان با تاکید بر راحت شدن صدور مجوزهای کسب‌و ار و تولید یادآور شد: باید این مسیر برای مردم هموار شود.

افشارچی با اشاره به مسئله مهم بهره‌وری در استان، گفت: سه دستگاه آب، کشاورزی و صنعت جزو دستگاه‌های اصلی هستند که باید در زمینه بهره‌وری اتفاقات مثبت را رقم بزنند.

کد خبر 747170

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه