Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که برای فرار از پایین جدول به امتیازات این مسابقه نیاز دارند.

آلومینیوم اراک و ماشین سازی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی

هفته پنجم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس

آلومینیوم اراک - ماشین سازی

یکشنبه 16 آبان 1399 ساعت 15:00

ورزشگاه امام خمینی - اراک

وضعیت دو تیم

آلومینیوم از چهار دیدار پیشین خود، ۲ باخت و ۲ تساوی بدون گل کسب کرده و در رتبه چهاردهم لیگ برتر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. نماینده استان مرکزی در رقابت با فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر نشان داد که مسیر رشد و اقتدار قرار دارد و آرام آرام جایگاه واقعی خود را در لیگ برتر پیدا می‌کند. آلومینیوم اراک در روز دوشنبه هفدهم آذرماه برای کسب پیروزی و به دست آوردن ۳ امتیاز و نخستین پیروزی خود در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، مقابل میهمان خود ماشین سازی تبریز صف‌آرایی خواهد کرد. با اعلام کادر پزشکی تیم آلومینیوم اراک، مرتضی آقاخان و محمد ایران پوریان اخیراً دچار مصدومیت شدند و حضورشان در رقابت روز دوشنبه مقابل ماشین سازی تبریز، بستگی به آماده این دو بازیکن در آخرین تمرین پیش از بازی و نظر سرمربی تیم دارد.

در سوی دیگر میدان، ماشین سازی تبریز با انجام ۴ بازی، ۳ باخت، یک تساوی و کسب یک امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاده است. ماشین سازی که در بازی اول خود شکست خورده بود، در هفته دوم برابر ذوب آهنی که نود دقیقه ده نفره بود، فرصت مناسبی داشت تا اولین سه امتیاز خود را کسب کند اما در دقایق پایانی یک گل دریافت کردند و پیروزی را با تساوی عوض کردند. این تیم در هفته سوم برابر استقلال قرار گرفت و با وجود عملکردی مناسب، مقابل آبی پوشان شکست خورد تا وحید بیاتلوی جوان با 1 امتیاز از 3 مسابقه در رتبه چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد.شکست مقابل گل گهر کار ماشین سازی را سخت کرد. این تیم جوان انگیزه های زیادی دارد تا اولین پیروزی خود در لیگ برتر را کسب کند، هرچند که مقابل آلومینیوم در اراک کاری سخت پیش رو خواهد داشت.

وضعیت دو تیم در جدول

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک ماشین سازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای تقابل با آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد.

به گزارش مشرق، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود

اوسمار ویرا برای این بازی تیمش را با این ترکیب به میدان می‌رفستد: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم