Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: نیرو‌های هلال احمر از نیمه شب شنبه با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر شدت بارش باران در آماده باش بودند و  ۴۰ تیم عملیاتی که هر کدام چهار یا پنج نفر هستند و با حضور ۳۴ نیروی هلال احمر و ۱۰۰ امدادگر تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بارش‌ها در دشتستان، گناوه و دیلم شدید بود و با شدت کم‌تر دشتی و تنگستان هم با بارش باران رو به رو بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه حجم زیاد بارش در مدتی کوناه منازل را دچار مشکل کرد، ادامه داد: تا کنون ۷۰ منزلی که دچار آبگرفتگی شده بودند، از آب تخلیه شده‌اند.

بیشتر بخوانید

۱۰۰ امدادگر هلال احمر بوشهر به کمک آسیب دیدگان سیل شتافتند

حاجیانی عنوان کرد: ۳۰ دستگاه خودرو نیز که در سیلاب گرفتار شده بودند رهاسازی شدند و به ۲۵۰ خانوار که کمک نیاز داشتند، کمک شد.

او بیان کرد: ۴۱۰ تخته پتو، ۳۰۰ تخته موکت، هزار و ۷۰۰ کیلوگرم نایلون، ۱۵۰ چراغ والور و تعدادی اقلام معیشتی و خواربار در اختیار آسیب دیدگان از سیل قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اولویت را تخلیه آب از منازل عنوان کرد و گفت: امدادگران در همه نقاط آسیب دیده حضور دارند و با توجه به میزان خسارت‌ها در شهرستان دشتستان به ویژه شهر وحدتیه و روستا‌های اطراف در حال امدادرسانی هستند

حاجیانی تاکید کرد: امروز و فردا کمک‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب دشتستان امداد و نجات هلال احمر تخلیه آب آبگرفتگی منازل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075141 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم