Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فخاری رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی حامیان به نیابت از این شهید، با تهیه کیک همراه با کادو در روز تولد ۲۳۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از هرمز؛ حاج قاسم سلیمانی همان فردی است که راه خدا و ائمه اطهار(ع) را برای رسیدن به زندگی سعادتمندانه درپیش گرفته بود، همان شخصی که مانند امام علی(ع) پدر یتیمان می شود و برای شاد کردن دل فرزندان خود برای آنها هدیه می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز یک سال است که از شهادت حاج قاسم سلیمانی می گذرد و اکنون آن دسته از افرادی که می خواهند مانند این شهید قدم در راه خیر گذاشته و از ایتام دلجویی کنند از هر طریقی ارادت خود را نسبت به اوئمه اطهار و اصحاب برگزیده ایشان نشان می دهند.

بدون شک شهید حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از اصحاب برگزیده امامان معصوم(ع) هستند که دیدن لبخند فرزند یتیم را از اهم کارها می داند و حالا یاران حاج قاسم نیز در مکتب این شهید درس ایثار و گذشت و انفاق را می خوانند و با هدیه کادو تولد سعی در شاد کردن ایتام در روز تولد آنها دارند.

در هیمن رابطه حسین فخاری رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس اظهار کرد: حمایت از ایتام و دستگیری از آنان امری پسندیده است که اجر و پاداشی عظیم نزد پروردگار دارد، در همین راستا درسالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی حامیان به نیابت از این شهید، با تهیه کیک همراه با کادو در روز تولد ۲۳۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس یاد و خاطره قاسم سلیمانی را گرامی داشتند و تولد این فرزندان را جشن گرفتند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس افزود: از کمک حامیان برای تهیه کیک همراه با کادو در روز تولد ۲۳۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس با رعایت شرایط مرتبط با بیماری کرونا تهیه و توسط کارشناسان واحد اکرام ایتام کمیته امداد منطقه یک بندرعباس درب منازل این خانواده‌ها توزیع شد.

فخاری ادامه داد: تعداد ۹۲۸ نفر یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس هستند که حامیان طی ۹ ماهه سال جاری بالغ‌بر دو میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی روز تولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کنش‌گری در حوزه حجاب و عفاف با حضور مدرسین مطرح این حوزه و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

کد خبر 6088943

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین