Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل بازیکن کروات سابق پرسپولیس می‌گوید این باشگاه باید تا ١٢ بهمن تمام مطالبات موکلش را پرداخت کند تا از محرومیت نقل‌وانتقالاتی در امان باشد.

داوور رادیچ وکیل ماریو بودیمیر درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت این بازیکن از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که ماریو بودیمیر به هواداران پرسپولیس احترام می‌گذارد زیرا آنها در آسیا بهترین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین او به دلیل نتایج خوب پرسپولیس خوشحال است.

وی افزود: دوره‌ای که بودیمیر در تیم پرسپولیس بازی می کرد،  یکی از بهترین دوره های زندگی او بود اما اختلافات منجر به صدور رأی علیه پرسپولیس شد. با توجه به اینکه در ١۵ دسامبر ٢٠٢٠ ( ٢۵ آذر ٩٩) CAS درخواست تجدیدنظر  پرسپولیس را رد کرد، حالا آنها فقط تا پایان ژانویه 2021 ( ١٢ بهمن ٩٩) فرصت دارند تا تمام بدهی خود را به ماریو بودیمیر پرداخت کنند. در غیر این صورت فیفا پرسپولیس را از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم می‌کند. البته اگر بدهی پرداخت شود، پنجره نقل‌وانتقالات هم باز می‌شود.

وکیل ماریو بودیمیر در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس بدهی خود را پرداخت نکند، آیا محرومیت نقل‌وانتقالاتی در پایان ماه ژانویه ٢٠٢١ (١٢ بهمن ٩٩) به صورت اتوماتیک اعمال می‌شود یا فیفا باید رای جدیدی صادر کند، گفت: اگر پول پرداخت نشود محرومیت نقل‌وانتقالاتی به صورت اتوماتیک اجرا می‌شود و این یعنی پرسپولیس نمی‌تواند در نقل‌وانتقالات زمستان بازیکن جدید جذب کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی پرسپولیس مذاکراتی برای حل این موضوع انجام شده است یا خیر گفت: تا به حال ١٠ بار مذاکره شده اما هر بار آنها به قول‌های خود عمل نکردند و الان هم دیگر راه حل موضوع با مذاکره بسته است و ما منتظر هستیم طلب بودیمیر به صورت کامل پرداخت شود.

رادیچ در ادامه در پاسخ به سوالی درباره مبلغ طلب بودیمیر هم گفت: حدود ۵٠٠ هزار یورو باید پرداخت شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نقل وانتقالاتی ماریو بودیمیر ١٢ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲

خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال ۱۴۰۲ به صورت صدرصد پرداخت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان، قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای آذرماه سال 1402 تا پایان آبان‌ماه 1403 با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ  به امضاء رسیده است که براساس این قرارداد، مبلغ بیمه تکمیلی برای بازنشستگان با قیمت 305 هزار تومان برای هر نفر به صورت ماهانه تعیین شده که 50 درصد آن توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

در این قرارداد سقف بستری فوق تخصصی 85 میلیون تومان،  بیماران خاص و صعب‌العلاج 35 میلیون تومان، بستری عمومی 40 میلیون تومان،  خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی و سرپایی 6 میلیون تومان، خدمات تشخیصی درمانی ـ سرپایی 4 میلیون تومان، خدمات آزمایشگاهی و پاتولوژی 2 میلیون و 250 هزار تومان، رفع عیوب انکساری چشم 6 میلیون تومان برای یک چشم و 12 میلیون تومان برای دو چشم و آمبولانس داخل شهری 2 میلیون تومان و آمبولانس بین شهری 3 میلیون تومان است.

در همین ارتباط با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی نسبت به پرداخت حق بیمه بهمن‌ماه 1402 که با تاخیر قابل توجهی روبرو شده بود، اقدام کرده ، تمامی خسارات درمان مستقیم اسناد درمانی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تا پایان  اسفند سال 1402 پرداخت شد.

سقف تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد

همچنین باعنایت به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر پرداخت مطالبات اسفندماه شرکت از محل قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تاپایان اردیبهشت ماه، در صورت تحقق این وعده مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد شرکت نیز  به صورت کامل بروز رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • آل اسحاق : شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی