Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جای جای استان ولایتمدار خراسان جنوبی در سال روز شهادت مظلومانه ام ابیها حضرت زهرای مرضیه (س) غرق در ماتم و عزا‌ست و هیئت‌های عزاداری با رعایت شیوه‌نامه‌ای بهداشتی در سطح شهرها سوگواری می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، هم‌زمان با سوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) 11 شهرستان استان خراسان جنوبی، شهرها و رستاها در غم عظمای بی بی دو عالم حضرت  فاطمه زهرا (س ) سوگوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرق‌های سیاه عزا، بر سردرب  مساجد وتکایا و بر بلندای گنبد امامزادگان ، خیابان‌ها و میدان‌ها افراشته شده و مراسمات ویژه عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و به صورت کنترل شده در جای جای این استان با حضور وعاظ و مدیحه سرایان در حال برگزاری است.

امروز هیئت‌های عزاداری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرها و روستاها و با حضور در بقاع متبرکه، امامزادگان، مساجد و حسینیه ها به مناسبت شهادت بانوی نمونه اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) اشک ماتم ریختند.

دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با حزن و اندوه در مناطق مختلف استان با برپایی مراسم عزاداری عشق و علاقه خود را به دخت پیامبر اکرم (ص) نشان دادند.

حال و هوای اردبیل در روز وفات بانوی دو عالم؛ حضرتی که شفیع روز قیامت شدمراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بوشهر برگزار شدایلامی‌ها در شهادت حضرت فاطمه(س) به سوگ نشستندآذربایجان شرقی در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) غرق در عزا و ماتم شد

انتهای پیام/252/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهادت حضرت حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، از این میزان یک میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری شهرستان بیرجند ذخیره شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند