Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصالت پور گفت: از ابتدای سال جاری به منظور حمایت از نیازمندان طرح توزیع شیرخشک در بین خانواده های دارای کودک شیرخوار اجرایی شده است.

«حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح توزیع شیر خشک ویژه خانواده های نیازمند بروجرد در دست اقدام است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل با بیان اینکه این طرح از ابتدای سال جاری اجرایی شده است، افزود: این خانواده ها توسط مراکز بهداشت شناسایی شده و به موکب جوانان بروجرد معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این طرح با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری کمیل و موکب جوانان بروجرد  در دست اقدام است.

 

اصالت پور با اشاره به تهیه بانک اطلاعات از نیازمندان شهرستان بروجرد، بیان کرد: با مشارکت خیرین به صورت ماهانه کمک معیشتی نقدی و بسته های غذایی در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد:  در قالب طرح بیستم_های_20_تومانی تلاش می شود مشارکت مردم و خیران برای حمایت از نیازمندان جلب شود.

اصالت پور با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط موکب جوانان بروجرد، بیان کرد: کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد همچنان در میدان مبارزه با بحران کرونا یاری رسان مردم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری و موکب مردمی جوانان بروجرد افزود: کارگاه تولید ماسک موکب جوانان بروجرد که از ابتدای وجود ویروس منحوس پای کار بوده و هست.

 

وی خاطرنشان کرد: کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد با رعایت استانداردهای لازم در تولید ماسک، هم اکنون یکی از بهترین کارگاه های سطح کشور می باشد که به چندین شهر ماسک ارسال می کند.

 

اصالت پور افزود: با شیوع ویروس کرونا برای راه اندازی کارگاه تولید ماسک، محیطی مناسب را اجاره کردیم و با کمک های جهادی اعضای موکب مردمی جوانان بروجرد شرایط راه اندازی این کارگاه فراهم شد.

 

وی با بیان اینکه این کارگاه به صورت شبانه روزی فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: در این کارگاه تولیدی به صورت هفتگی 150 هزار ماسک تولید می شود.

 

اصالت پور بیان کرد:  بخش مهمی از تولیدات این کارگاه در سه استان کشور به فروش می رسد و بخشی هم در برای توزیع رایگان در بین مردم در اختیار گروه های جهادی قرار می گیرد.

 

مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد، با بیان اینکه در این کارگاه ماسک سه لایه پرستاری تولید می شود، افزود: تولیدات این کارگاه با کیفیت عالی و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ارائه می شود و کارگاه تولید ماسک داری اتاق ایزوله  با اشعه uvاست.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیرخشک گروه های جهادی موکب جوانان بروجرد کارگاه تولید ماسک اصالت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نوزدهمین رویداد ملی جامعه پرداز با حضور حجت الاسلام و المسلمین متقی‌فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و تشکل‌ها و سمن‌های مرتبط با حوزه خانواده و ازدواج در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت در استان گلستان برگزار شد.

متقی‌فر گفت: در این رویداد مجموعه‌های فعال در عرصه زنان، خانواده و جمعیت شناسایی و تولیدات و محصولات و خدمات هر مجموعه به بقیه‌ی مجموعه‌ها معرفی شدند.

وی همچنین گفت: در گام بعدی بر اساس نظام مسائل استانی و با مشاوره و راهنمایی اساتید رویداد، شروع به طراحی عملیات می‌کنند.

رویداد ملی«جامعه پرداز» محلی برای تجمع و هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری و شبکه‌سازی تشکل‌های حوزه خانواده و همچنین شناسایی مسأله‌های اصلی حوزه خانواده است.

در برگزاری رویداد جامعه پرداز، ۳۰ تشکل فعال حوزه خانواده و ازدواج، جمعیت و هویت زن در رویداد ملی جامعه پرداز که به صورت مشترک توسط وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده برگزار شده است، حضور داشتند.

در این طرح بعد از شناسایی مجموعه‌های فعال مردمی در هر استان، رویدادی برای شناختن و شناساندن این مجموعه‌ها برگزار می‌شود تا با هم افزا شدن این مجموعه‌های مردمی بتوان عملیات‌های مشترکی را رقم زد.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی