Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی امیری گفت: پرداخت پایین تر از مبلغ خسارت برای مردم نارضایتی به وجود می آورد از این رو کارهای مربوط به شرکت بیمه باید به نحو احسن انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا سلیمانی امیری» صبح امروز (شنبه ۱۱ بهمن) در بازدید از شعبه خسارت بیمه ایران خوزستان با بیان اینکه آرزوهای من این بود که مردم گرفتار نباشند اظهار کرد: خودرو چیزی است که برای هر خانواده نیازهای اولیه و جزء ضروریات شده پس طبیعی است که تصادفات هم زیاد شود و اجباری برای بیمه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: بخش خسارت، ویترین شرکت بیمه است پس اگر در کارها و ارزیابی ها به حق، سریع و سیستمی داده شود رضایتمندی مردم بالاتر می رود.

 

وی با بیان اینکه پرداخت پایین تر از مبلغ خسارت برای مردم نارضایتی به وجود می آورد تصریح کرد: پس زمانی که این مبلغ را دیر و یا بد می دهیم باعث کلافه شدن مردم می شود و نارضایتی به وجود می آید.

 

سلیمانی با تاکید بر اینکه پرداخت مربوط به قوانین است که نمی توان برای آن کاری انجام داد اما کارهای مربوط به شرکت باید به نحو احسن انجام شود تا از این طریق بیمه خوشنام شود بیان کرد: در همه جهان با بیمه شخص ثالث خدمات خوبی ارائه می شود ایران هم کشوری است که مردم آن کشورهای پیشرفته را زیاد دیدند پس انتظاراتشان هم از ما بالا است.

 

وی با اشاره به بازدید خود از شعبه عنوان کرد: خوشحالم که از این شعبه بازدید کردم چراکه برایم جالب بود سیستم به طوری در بخش‌های مختلف از جمله ارزیابی، بررسی، کارشناسی و زمان دهی طراحی شده که مردم اذیت نشوند.

 

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه بیمه ایران برای ما مهم است یاد آور شد: مردم به بیمه ایران به عنوان شرکت دولتی اعتماد دارند و فرض را بر این می‌گذراند که بهترین شرکت بیمه ای است که باید ما هم این فرض را اعتماد ببخشیم و نباید بین مردم رواج شود که بیمه پول را می‌گیرد اما در پرداخت ها ضیعف است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت بیمه غلامرضا سلیمانی بیمه مرکزی شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی