Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با درخواست از رییس دستگاه قضا در خصوص بهسازی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود گفت: آلودگی این دو رودخانه باعث آلودگی محیط ‌زیست شده و به‌سلامت روح و جسم مردم آسیب جدی وارد کرده به این منظور از رییس قوه قضائیه، احیا و رسیدگی به وضعیت این دو رودخانه را خواستارم .

به گزارش خبرگزازی برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان سالاری  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسه شورای اداری با بیان اینکه گیلان به لحاظ زیرساخت‌های درمانی در وضعیت بدی قرار دارد، اظهار داشت : دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل بدهی زیاد، ضعف و معیوب بودن‌ زیرساخت‌های درمانی و همچنین ناتمام ماندن پروژه‌های درمانی در وضعیت خوبی قرار نداشته و جزو استان‌های محروم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابرار خرسندی از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، گفت: علیرغم محدودیت‌های موجود در کشور به لحاظ اقتصادی در طی این مدت اقدامات خوبی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مثل احداث اورژانس هوایی، اورژانس بیمارستان رازی و افزوده شدن آمبولانس پیشرفته انجام‌شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در گیلان در اوایل این بحران بسیار شدید بوده ، تصریح کرد: متأسفانه بلایای طبیعی مثل برف سال گذشته ۳۳ میلیارد تومان هزینه به زیرساخت‌های درمانی استان وارد کرده و در اوایل کرونا در اسفندماه سال گذشته تعداد افراد مبتلا به کووید ۱۹ به هزار و ۷۰۰ نفر رسیده و در این مدت ۷۰ میلیارد تومان برای بیمارستان‌های استان گیلان تجهیزات خریداری‌شده است.

 دکتر سالاری در ادامه  با اشاره بر روند ثابت شیوع کرونا در گیلان بیان کرد: از اول شیوع کرونا در این استان ۳۰ نفر از کادر درمانی استان به درجه رفیع شهادت نایل شدند که این امر ، گواه بر جانفشانی کادر درمانی در ایام کرونا و در بیمارستان‌های گیلان است.

وی با درخواست از رییس دستگاه قضا در خصوص بهسازی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود گفت: آلودگی این دو رودخانه باعث آلودگی محیط‌زیست شده و به‌سلامت روح و جسم مردم آسیب جدی وارد کرده به این منظور از رییس قوه قضائیه، احیا و رسیدگی به وضعیت این دو رودخانه را خواستارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس دستگاه قضا رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دو رودخانه رشت زرجوب و گوهر رود دانشگاه علوم پزشکی گیلان دو رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد دوستار» رییس دانشگاه گیلان با «حجت‌الاسلام والمسلمین» اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک روز معلم و تقدیر از جایگاه و شان رفیع معلم و استاد و اهمیت علم آموزی اظهار کرد: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گرفته و حتی الامکان از دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه ها اجتناب شود.

وی ضمن ارج نهادن به مقام دانشجو و اهمیت علم آموزی افزود: در اسلام نیز تاکیدات زیادی به تحصیل و فراگیری علم و دانش صورت گرفته و اولین دانشگاه جهان اسلام که شامل علوم معاصر و علوم دینی بود توسط امام جعفر صادق (علیه السلام) تاسیس شده است.

رییس شورای قضایی استان ضمن اعلام آمادگی دادگستری گیلان در راستای حل مشکلات قضایی دانشگاه افزود: دادگستری این توانایی را دارد که در کنار پژوهش های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم نماید و انتظار می رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل های کارشناسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه تفاهم نامه ای نیز در راستای افزایش همکاری های علمی و پژوهشی به امضای طرفین در آمد.

کد خبر 6093239

دیگر خبرها

  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان