Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:27:46 GMT

عملیات اجرایی احداث تالار مرکزی سمنان آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۷۴۶۳

عملیات اجرایی احداث تالار مرکزی سمنان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت ساخت تالار مرکزی سمنان اظهار کرد: تالار مرکزی سمنان یکی از مطالبات جدی مردم بود که به‌صورت ویژه از سوی استاندار سمنان در دستور کار قرار گرفت و با فراهم شدن مقدمات، طی هفته آینده کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث آن توسط استاندار زده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر و در مرحله اول ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای شروع فاز اول این طرح تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه طی برگزاری مناقصه انتخاب شده که با عقد ضمانت‌نامه اجرایی با این پیمانکار، عملیات اجرایی ساخت آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تأکید کرد: مباحث باقیمانده در مسیر اجرایی شدن کلنگ‌زنی طرح در این جلسه بررسی شد و در ادامه مسیر نیاز است تا تمامی دستگاه‌های متولی امر ازجمله شهرداری، راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌طورجدی پای‌کار باشند.

مشکلات منطقه خطیرکوه رسیدگی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین در هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست مشورتی بررسی و رسیدگی به موارد و مباحث پیرامون روستاهای منطقه خطیرکوه شهرستان مهدی‌شهر در خانه ورزش روستای پاقلعه با بیان اینکه توسعه امور شهری و دستیابی به شهرهای آباد همواره در گرو داشتن روستاهایی توسعه‌یافته و آباد است، گفت: موارد، مباحث و مسائل روستاهای منطقه خطیرکوه شهرستان مهدی‌شهر طی بازدید به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بررسی و مصوبات در جلسه‌ای ویژه تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: معتقدیم توسعه روستاها و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سکونت مطلوب در مناطق روستایی، مهاجرت معکوس به روستاها را رقم زده و یقیناً حاشیه‌نشینی را نیز کمرنگ خواهد کرد.

فخری با بیان اینکه زیرساخت‌های بسیار خوبی در روستاهای استان سمنان وجود دارد، اذعان داشت: مردم روستایی خونگرم و مهمان‌نواز هستند و رسیدگی به امورات آنها نیز امری واجب و ضروری است؛ روستائیان نیز می‌توانند برای تسریع در انجام مصوبات، مطالبه گری داشته باشند که امری بسیار ارزشمند است و باید تقویت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن تأکید بر رسیدگی ویژه به مطالبات مطرح‌شده از سوی اهالی منطقه خطیرکوه در این بازدید، عدم توجه و اجرایی نشدن قول‌هایی که توسط مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در راستای رسیدگی به مطالبات روستائیان داده می‌شود را امری ناپسند شمرد.

فخری گفت: مدیران باید نسبت به قول خود پایبند بوده و در مهلت زمانی مقرر انجام‌وظیفه کنند، اگر در مواردی امکان اقدامات اجرایی نیست، مدیران باید با سعه‌صدر و به‌صورت منطقی موانع را برای مردم توضیح دهند و در این صورت مردم خونگرم و مهربان روستایی نیز یقیناً همراهی و مساعدت ویژه‌ای خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان عملیات اجرایی مناطق روستایی تالار مرکزی سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان منوچهر فخری خطیرکوه کلنگ زنی استاندار سمنان منطقه خطیرکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد

کشاورزیان گفت: همزمان با شروع فصل بهار و همچنین به دلیل شرایط مناسب بارندگی و دمایی، آفت ملخ کوهاندار و شپشک در شهرستان شاهرود فعال می‌شود.

وی از شناسایی کانون‌های طغیانی این آفت خبر داد و گفت: آفت ملخ کوهاندار با پیش آگاهی به موقع در اواخر اسفند سال ۱۴۰۲ و فروردین امسال در سطح بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از تاغزارها شناسایی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته برای جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر به تاغزارها، عملیات کنترلی با همکاری و هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود و همچنین حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان