Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه همزمان با ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی در دیدار با فرماندهان و کارکنان پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند افزود: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با صداقت خود در روز ۱۹ بهمن با امام راحل دیدار و بیعت کرد که همچنان بر این عهد خود استوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش با تمام صداقت در سال ۵۷ حماسه‌ای آفریدند که در تاریخ هرگز فراموش نخواهد شد و دشمن را به ذلت نشاندند و این یک افتخار بزرگ برای ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: در مباحث انسان شناسی مشاهده می‌شود که انسان با حیوان در بیش از ۴۰ مورد اختلاف دارد.

وی با بیان اینکه بشر از جهل و نادانی رنج می‌برد گفت: روح عبودیت جز خلقت است که اگر به حق نرسد باطل را پرستش خواهد کرد.

وی بیان کرد: انسان زیبایی را دوست دارد و مشاهده می‌کنید که زیبایی به شکلی چاشنی همه چیز شده است و این را نمی‌توان انکار کرد و زیبایی رمز انواع هنرها است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه زیبایی اصیل این است که اخلاق خود را زیبا کنیم ادامه داد: بهترین زیبایی آن است که انسان به رنگ خداوند متعال دربیاید و تلاش کنید تا رنگ و بوی خدایی بگیرید.

وی گفت: انسان باید خودش را بیافریند به این معنا که انسان فردا را باید خودش خلق و انتخاب کند و همه زیبایی‌ها و راه‌ها به صورت نامتناهی جلوی انسان قرار دارد و این موجود استثنایی باید خودش به وسیله قدرت اختیار یکی از این راه‌ها را انتخاب کند.

وی عنوان کرد: کسی که خدای زیبایی‌ها، حق، علم، خودسازی و عبودیت و بندگی را انتخاب کند زیبا است و ارزش و قیمت انسان بستگی به انتخاب او دارد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه برخی از امرای ارتش قبل از پیروزی انقلاب از همه چیز بریدند و نوکر بیگانه شدند ادامه داد: اما برخی نیروهای ارتش به هیچ وجه حاضر نشدند به مردم و ملت خود خیانت کنند و رنگ و بوی خدایی را انتخاب کردند.

وی گفت: امروز غرب در حال جان کندن است و ملت غرب بیدار شدند و فریاد عدالت سر می‌دهند.

برچسب‌ها نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی اخبار کنکور نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند و باید از ظرفیت نظام تعلیم و تربیت بیش از این استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم و جمعی از کارگران و نیروهای عقیدتی، سیاسی سپاه در اردبیل، اظهار داشت: عزت، استقلال و عظمت یک کشور مرهون تحولات علمی است؛ چرا که علم سلطان است و مبدأ تغییر و تحول در جامعه به شمار می‌رود.

وی ضرورت بها دادن به نظام تعلیم و تربیت را با توجه به نقش تأثیرگذار آن در تربیت نخبگان و نیروهای کارآمد جامعه یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه محور و اساس تحول و توسعه نیروی انسانی است، باید به نظام آموزش و پرورش بها داده شود تا بهترین و خلاق‌‌ترین نیروها در این مجموعه پرورش یافته و تحویل جامعه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلم خیر و نیک، معلم سرشار از برکت برای جامعه و حرکت پیشرونده آن است و باید همه قدر این نیروهای ارزشی را بدانیم و در کنار آنها به تربیت و تعالی نسل آینده کمک کنیم.

عاملی جامعه، خانواده و مدرسه را سه ضلع اصلی اصول و مبانی تربیتی و تحقق نظام تعلیم و تربیت شایسته و برازنده نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: باید در مسیر توسعه و پیشرفت قدر این ذخایر ارزشمند را بدانیم و در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان تلاشی جدی‌تر انجام شود.

وی به نقش و جایگاه کارگران در تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و ادامه داد: کارگران عنصر اصلی در تحقق این شعار هستند و باید به تقدس کار و درآمد حاصل از کار شایسته و کسب روزی حلال بهای بیشتری داده شود.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کارگران در حقیقت چرخ‌های توسعه کشور را با تلاش شبانه‌روزی خود می‌چرخانند و باید این نیروها مورد ارزش و تکریم بیشتری قرار گیرند.

عاملی، همچنین هفته عقیدتی، سیاسی سپاه را به تلاشگران گمنام این عرصه تبریک گفت و اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد ارزشی شکل گرفت تا بهترین نیروها در مسیر تربیت ارزشی و آسمانی قرار گرفته و بتوان تحولات خوبی را در مجموعه سپاه پاسداران و عظمت تحولی آن ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: عقیدتی، سیاسی سپاه در حقیقت کانون اصلی و مرکزیت حرکت تحولی این مجموعه به شمار می‌رود و باید مخلص‌ترین نیروها در این نهاد به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است