Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی، ۵۰۰سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند هرمزگانی اهداء و همزمان تعداد ۱۵هزار بسته بهداشتی و ۱۰۰هزار ماسک توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ یازدهمین رزمایش همدلی و کمک مومنانه با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه دراستان و جمعی از مسوولان عصر دوشنبه 20 با توزیع بیش از ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در قالب ازدواج آسان و 100هزار ماسک توسط بسیج سازندگی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه سپاه به منظور پشتیبانی از دولت بویژه در مواقع بروز بحران های مانند بلایای طبیعی و پیگیری به منظور رفع محرومیت در استان اظهار کرد: فرهنگ ازدواج اسان پس از تأکید رهبر معظم انقلاب که برگرفته از ارزش های والای انقلاب است و با تلاش همه مجموعه های فرهنگی، تبدیل به یک فرهنگ نهادینه و سازنده شده است.

وی افزود: این مرحله از کمک ها به زوج های جوان نخستین مرحله از حمایت ها از زوج های هرمزگانی نیست و طی چند مرحله طی سال جاری و سال گذشته انجام شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به افزایش چهاردرصدی آمار ازدواج و کاهش چهاردرصدی آمار طلاق در استان، ادامه داد: در شرایط محدودیت های کرونایی ، علی رغم سختی هایی که وضعیت فعلی برای برخی از اقشار و صنوف به همراه داشته است، ازدواج آسان و بدون تشریفات مجلل به عنوان یک سنت حسنه رونق خوبی پیدا کرده که قابل قدردانی و تجلیل است.

همتی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان یک ضرورت است اضافه کرد: همه ظرفیت بخش های دولتی استان برای ایجاد اشتغال بکار گرفته شده و زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی با استفاده از تمام ابزارها فراهم شده که شرایط خوبی برای ایجاد تحرک در تمام نقاط استان مهیا شده است.

استاندار هرمزگان افزود: پروژه های عمرانی و برنامه های دولت در خصوص ایجاد اشتغال برای جوانان با قوت در حال اجراست و امیدوارم روزی برسد که هر جوانی به شرایط سنی ازدواج رسید با بستر مناسبی که در خصوص اشتغال مهیا شده است، بتواند زندگی خود را به دور از دغدغه فراهم نبودن شغل و کسب و کار مناسب شروع کند.

وی با اشاره به هماهنگی و وحدت موجود بین تمام ارکان حاکمیتی در استان افزود: در سایه حمایت ها و راهبری نماینده محترم ولی فقیه در استان، وحدت خوبی بین تمام ارکان نظام در استان وجود دارد و باید از این ظرفیت برای رفع مشکلات مردم بهره برد.

دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ضرورت بیان واقعیت های قبل از انقلاب و انتقال آن به نسل امروز، تأکید کرد: ما باید بتوانیم با استفاده از ابزارهای ارتباطی که جوانان امروزی بیشتر با آن ارتباط برقرار می کنند، خیانت های خاندان پهلوی به این کشور و انقلاب و مسیر سختی که برای تحقق انقلاب طی شده است را بازگو کنیم.

استاندار هرمزگان گفت: هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب با پشتوانه قوی مردمی که هر روز با صلابت تر و مقاوم تر از دیروز برای حراست و صیانت از ارمان های انقلاب در میدان هستند، دشمنان را در دستیابی به اهدافشان مأیوس کرده است.

سرهنگ پاسدار یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: یازدهمین  مرحله مواسات در قالب نهضت کمک‌های مومنانه در سطح استان هرمزگان بیش از 500 سری جهیزیه به زوج های جوان در قالب ازدواج آسان  خواهد رسید و بااین اقدام ضمن اینکه به زوج‌های جوان کمک خواهد شد، از کالای ایرانی نیز حمایت می‌شود.

باوقار افزود: زوج‌های جوان توانایی خرید کالا را ندارند و ما توانستیم با کمترین هزینه این کالاها را تهیه کنیم و به زوج‌های نیازمند اهدا کنیم.

وی بیان کرد: جهیزیه شامل 8 قلم اساسی و بسته‌های فرهنگی که از طرف مقام معظم رهبری است توسط بسیج سازندگی در مراسمی اهدا می شود.

باوقارگفت: همچنین توزیع 100 هزار ماسک که در قالب 85 کارگاه تولید ماسک جهاد سازندگی که در مدت کرونا در سطح استان راه‌اندازی شده صورت خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: 15 هزار بسته بهداشتی امروز توزیع خواهد شد، همچنین 5 هزار بسته معیشتی  با ارزش ریالی 450 هزارتومان که تا الان 405 هزار بسته که بیش از 182 میلیارد تومان ارزش ریالی داشته توزیع شده و این قرارگاه تا پایان کرونا به کار خود ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جهیزیه به زوج های جوان استاندار هرمزگان بسیج سازندگی هزار بسته هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، به نظر می‌رسد دردسر وام ازدواج برای مردم یکی دو تا نیست. گذشته از افرادی که درگیر ضامن و وثیقه و نوبت هستند گروهی هم در دریافت کد رهگیری، انتخاب بانک و شعبه، باطل کردن ثبت نام و… به مشکلاتی برمی‌خورند. به گزارش شهروند خبرنگار ما بیشتر بانک های شهر کرمان در دادن اعتبار به جوانان برای گرفتن تسهیلات ازدواج کم کاری می کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام، مدتهاست از برج ۱۲ سال۱۴۰۲ وارد سایت میشویم برای ثبت نام وام ازدواج شهر کرمان بانک های اصلی ملی، صادرات، تجارت و ملت خیلی وصل نشدن فقط موسسه اعتباری اونم به مدت چند دقیقه لطفا پیگیری کنید. ممنون

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد