Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله سیاهکالی مرادی گفت: تیم‌های حمایتی و رصد و شناسایی بسیج در مناطق سگزآباد و ضیاء آباد برای اجرای اقدامات مقابله با کرونای جهش یافته حضور یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ درباره آخرین اقدامات طرح ضربتی تست کرونا اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان‌ها انجام شده؛ به طوری که در شهرستان قزوین 67نفر را برای آموزش به شبکه بهداشت معرفی کردیم تا بتوانیم طرح را با چندین برابر ظرفیت پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج خواهران، بسیج برادران، بسیج دانشجویی و بسیج فرهنگیان در این طرح مشارکت دارند و در شهرستان‌های تاکستان هم 73نفر، البرز 40نفر، آبیک 40نفر، بوئین زهرا 53نفر و آوج 10نفر را جهت آموزش به مرکز شهید بلندیان معرفی کردیم.
معاون درمان سپاه استان قزوین ادامه داد: طی این مدت مقداری مشکل نبود کیت را در استان داریم که امیدواریم این مسئله در روزهای آینده حل شود؛ در این طرح مقرر بود که هم تعداد پایگاه‌ها در محلات را افزایش دهیم و هم به صورت سیار از اداره‌ها و سازمان‌ها تست دریافت کنیم.
فاز دوم طرح شهید سلیمانی وسیع‌تر و گسترده‌تر است
وی بیان کرد: در این مدت در فاز دو طرح شهید سلیمانی در سطح پایگاه‌های محلات از 530نفر تست به عمل آمد که تقریبا شش درصد مثبت بودند، از 75نفر در منازل تست گرفته شد که بیمار بودند و 90درصد آن‌ها مثبت شدند و در ادارات هم از هزار و 100نفر تست گرفته شد که حدود سه درصد مثبت بودند.
سیاهکالی مرادی یادآور شد: شهرداری، بنیاد شهید و چند دستگاه دیگر در قزوین از جمله اداراتی بودند که از آن‌ها تست دریافت شد و این تیم‌ها در سطح شهرستان‌‌ها سازماندهی شدند که با تامین کیت‌های آزمایشگاهی، این طرح با قوت بیشتری اجرا خواهد شد.
وی تاکید کرد: در سگزآباد و ضیاء‌آباد هم که در این روزها شاهد شیوع ویروس جهش یافته کرونا در این مناطق هستیم نیز پنج تیم حمایتی و دو تیم رصد و شناسایی تشکیل شده و پنج نفر از بسیجیان هم در کنار کادر درمان برای انجام تست و سایر اقدامات کمک کردند و در حیدریه هم پنج گروه دو نفره تشکیل شده که بحث‌ حمایتی را انجام می‌دهند.
معاون درمان سپاه استان قزوین در پایان با بیان اینکه وضعیت استان در زمینه انجام تست کرونا مطلوب است، گفت: فاز دوم طرح شهید سلیمانی وسیع‌تر و گسترده‌تر است تا بتوانیم افراد زیادی را در زمان و در فاصله کوتاه‌تری مورد تست قرار داده و بیماران را شناسایی کنیم.
انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس