Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 ملکه نور همسر « ملک حسین » شاه فقید اردن ادعاهای مقامات علیه پسرش شاهزاده حمزه ولیعهد سابق مبنی بر تلاش برای کودتا در این کشور را بهتان ( دروغ ) شرم آور توصیف کرد.

وی امروز (یکشنبه) در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: من دعا می‌کنم که حقیقت و عدالت بر همه افراد بی گناهی که قربانی این دروغ شرم آور شده‌اند، حاکم شود و خداوند آن‌ها را برکت دهد و حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات ملکه نور یک روز پس از آن مطرح شد که تعدادی افراد به دلایل امنیتی در امان پایتخت اردن دستگیر شدند و اعلامیه پسرش شاهزاده «حمزه» مبنی بر اینکه وی در حبس خانگی است، منتشر شد.

شب گذشته شاهزاده «حمزه» در یک فیلم ضبط شده که توسط وکیل وی در اختیار شبکه «بی بی‌سی» قرار گرفته بود اعلام کرد که وی در حبس خانگی قرار دارد.

این شاهزاده به دستگیری تعدادی از دوستان و آشنایان خود، سلب محافظ و قطع خطوط ارتباطی و اینترنت اشاره کرد و گفت که او در هیچ توطئه یا سازمانی که برای آن بودجه خارجی دریافت کرده باشد، نبوده است اما از فروپاشی سیستم حکمرانی، فساد، ناکارآمدی مدیریت کشور و ممنوعیت انتقاد از مقامات، انتقاد کرد.

منابع خبری اردنی شنبه شب از بازداشت شاهزاده «حمزه بن حسین» ولیعهد پیشین اردن همراه با ۲۰ نفر دیگر به دلیل آن چه تهدید بر امنیت این کشور خوانده شد، خبر دادند.

شاهزاده حمزه پسر ارشد ملک حسین شاه فقید اردن از «ملکه نور» همسر آمریکایی خود است.

رابطه رسمی وی با برادرش ملک عبدالله خوب گزارش شده و گفته می‌شود که او به مردم و شیوخ عشایر بسیار نزدیک بوده است.

ملک عبدالله دوم شاه اردن بر اساس خواسته پدر فقیدش در سال ۱۹۹۹ شاهزاده حمزه را به عنوان ولیعهد معرفی کرد اما در سال ۲۰۰۴ وی را برکنار و پسرش شاهزاده حسین را به عنوان ولیعهد معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کودتا در اردن پادشاه اردن ملکه نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام از زندان + فیلم

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند؛ پلیس ونزوئلا در طول ماه‌ها این چند زندانی را تحت نظر داشته است؛ این افراد دوباره دستگیر و به زندان بازگردانده شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • واکنش جمیله علم الهدی به اخبار مربوط به برخورد بد با زنان در ایران
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم